Gyr0 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nå gjorde jeg noe merkelig. Jeg satt å switcha kanaler, så fort som det går ann. Og så fikk jeg øye på en gjesteskuespiller i det jeg skifta kanal. Og bare tenkte, stargate! Og jaggu så var det stargate O: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg så en episode av en tegneserie på Cartoon Network en gang, noe som het Grim and Evil eller noe. Tydeligvis var moren til den ene personen en mummie (?) og derfor morfaren også. Morfaren ble utstilt på et museum og vekket til live, han dro med barnebarnet til museumet og der var det en stor ring med merker rundt kanten. Da tenkte jeg: Hehe. Stargate. :!: Når han gutten spurte hva det var sa han mummien: Åh det er en Starga... Ehm... Jeg mener en himmelportal. Må si jeg lo da. :!: Endret 12. mai 2008 av Groening Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Så nettopp en episode der det var en rase som opptrådte som ånder for etterkommere av indianerne (ca. halvveis i sesong 2). De hadde fjernet Gua'ould-ene fra planeten de var på, og så generelt ut til å være avanserte teknologisk. Satt og irriterte meg grønn over at de ikke spurte om hvordan de kunne bli kvitt Gua'ould-ene. Vil vi se mer til denne rasen senere, eller er de ute av bildet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Kun den episoden...... Kanskje på sikt? Never know! Edit: Spørs vel, de begravde jo, eller skulle hvertfall begrave stargaten når de kom hjem.... Endret 12. mai 2008 av Jotun Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så nettopp en episode der det var en rase som opptrådte som ånder for etterkommere av indianerne (ca. halvveis i sesong 2). De hadde fjernet Gua'ould-ene fra planeten de var på, og så generelt ut til å være avanserte teknologisk. Satt og irriterte meg grønn over at de ikke spurte om hvordan de kunne bli kvitt Gua'ould-ene. Vil vi se mer til denne rasen senere, eller er de ute av bildet? (Spoilere for Season 7...) Nei! Det vil vi ikke! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 På indirekte oppfordring fra gunfreak19, tar jeg meg den frihet å opprette denne tråden hvor vi som har sett alt som er å se av Stargate SG-1/Atlantis kan diskutere fritt, med så mange spoilere vi bare orker. Hvorfor "ALLE Spoilere puttes i spoiler-tags!" da? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 På indirekte oppfordring fra gunfreak19, tar jeg meg den frihet å opprette denne tråden hvor vi som har sett alt som er å se av Stargate SG-1/Atlantis kan diskutere fritt, med så mange spoilere vi bare orker. Hvorfor "ALLE Spoilere puttes i spoiler-tags!" da? Pga. at tråden utviklet seg til å være den eneste Stargate-tråden. Serien var også svært ukjent for de fleste, så den hadde bare interesse for de som hadde sett alt. Viktigst av alt er at det ikke fantes noe spoilerfuksjon da førsteinnlegget ble skrevet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 På indirekte oppfordring fra gunfreak19, tar jeg meg den frihet å opprette denne tråden hvor vi som har sett alt som er å se av Stargate SG-1/Atlantis kan diskutere fritt, med så mange spoilere vi bare orker. Hvorfor "ALLE Spoilere puttes i spoiler-tags!" da? Pga. at tråden utviklet seg til å være den eneste Stargate-tråden. Serien var også svært ukjent for de fleste, så den hadde bare interesse for de som hadde sett alt. Viktigst av alt er at det ikke fantes noe spoilerfuksjon da førsteinnlegget ble skrevet. Dessuten er jeg litt for lat til å endre førsteinnlegget. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan ikke noen mekke en tråd for Norske sendinger av Stargate da? Så kan denne her være usa sendinger f.eks? Da slipper vi å legge alle spoilere om hva som skjer i Stargate osv. Unødvendig at alle som har fulgt med på SG-1/Atlantis at de må putte ALT de diskuterer i spoilere, ting som skjedde for 3-4 sesonger tilbake i SG-1 og 3 Sesonger tilbake i Atlantis. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er enig i hva du sier, virker mest logisk. Men sjekk ut denna ;P http://www.gateworld.net/news/2008/04/earl..._continuu.shtml lyder bra da folkens ;=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dust! Nå klarte jeg å bli enda mer utålmodig! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er slik at jeg kan se en film bare på grunn av en skuespiller jeg liker. Ble sittende oppe igår å se filmen Thoughtcrimes med Joe Flanigan (han som spiller John Sheppard i SGA) Filmen var egentilg ikke så værst, dama han spilte meg er ganske lekker og. Så Joe Flanigan i en episode av Tru Calling og, da tenker jeg med en gang Stargate, og får lyst til å ta meg en ny runde. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Da må du se Farewell to Harry. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er slik at jeg kan se en film bare på grunn av en skuespiller jeg liker.Ble sittende oppe igår å se filmen Thoughtcrimes med Joe Flanigan (han som spiller John Sheppard i SGA) Filmen var egentilg ikke så værst, dama han spilte meg er ganske lekker og. Så Joe Flanigan i en episode av Tru Calling og, da tenker jeg med en gang Stargate, og får lyst til å ta meg en ny runde. Da har du vel sett A Dog's Breakfast? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hehehehehe. han har spelt i dawsons creek # "Dawson's Creek" .... Vincent (2 episodes, 1998) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg så nettop "The Reckoning" del en og to. To av mine favoritter. For de som ikke vet hvilken episoder det er, så er det de episodene der Replicator knuser det meste av Goa'uld, mens SG-1 knuser alle replicators i melkeveien. Episodene er et enorm vendepunkt, fordi dem markerer slutten på Goa'uld og friheten til Jaffa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg prøver igjen, etter som jeg forstår at dere følger USA-sendeplanen. Derfor - spoilertags om det enda ikke har vært på lufta i USA. Sounds like a plan? Får sitere vår kjære moderator for bare 30-40 innlegg siden.... Sinnsykt fort folk glemmer!!! Men overskriften burde kanskje vært endret..... Kan jo ikke ha spoilere på en serie som ligger 8 sesonger foran norsk sendeskjema! Det blir bare latterlig! Så intensjonen til alastor var vel enkelt og greit at spoilere er for ting som ikke er sendt i usa enda... Vanskelig? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Off topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Spoiler for sesong5 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor her er bilde av det kvinnlige laget som kommer til å spille en større rolle i sesong5 Hu bakerste er hu som vill spille en større rolle igjennom sesongen Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 her er bilde av det kvinnlige laget som kommer til å spille en større rolle i sesong5Hu bakerste er hu som vill spille en større rolle igjennom sesongen Herregud, et rent damalag...veldig lite sannsynlig ettersom det ikke finns noe sånt i noen av dagens regulære hærer såvidt jeg veit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå