Cyberfrog Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Utrolig mye snadder til å være en så liten boks, men baksiden av medaljen er at embalasjen virker ganske billig (oser ikke akkurat kvalitet). Diskene ligger ganske ubeskyttet i små papp/plastlommer, og jeg synes heller ikke de er godt merket. Kjøpt boksen for det ekstra ekstramaterialet ville jeg heller ikke gjort, virker langt i fra verdt det, men det er meg. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre med de gammle sesongene mine Selg!, hvis det er sone 2 er jeg innteresert (Hvis prisen ikke er for stiv..) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Utrolig mye snadder til å være en så liten boks, men baksiden av medaljen er at embalasjen virker ganske billig (oser ikke akkurat kvalitet). Diskene ligger ganske ubeskyttet i små papp/plastlommer, og jeg synes heller ikke de er godt merket. Kjøpt boksen for det ekstra ekstramaterialet ville jeg heller ikke gjort, virker langt i fra verdt det, men det er meg. Sjalu? Endret 4. mai 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Har den selv, så anse innlegget som en liten omtale. Endret 4. mai 2008 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er en slik jeg skal kjøpe om en måned i New York. Gleder meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.gateworld.net/news/2008/05/firs...mi_cover_.shtml vakkert cover Ser så jævla fram til Continuum, den teasern fikk meg helt i hundre ;P Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.gateworld.net/news/2008/05/firs...mi_cover_.shtml vakkert cover Ser så jævla fram til Continuum, den teasern fikk meg helt i hundre ;P Indeed! Teaser`en var skikkelig bra!! Gleder meg så sykt til den kommer på dvd!! Bare 85 dager igjen! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 http://www.gateworld.net/news/2008/05/firs...mi_cover_.shtml vakkert cover Ser så jævla fram til Continuum, den teasern fikk meg helt i hundre ;P Veldig fint cover på Season 4 av Atlantis og så, litt tradisjonelt kanskje men, veldig fint!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tv serier burde ikke hoppe fra et cover design til ett annet. Det er mye finere i hylla når alle likner. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tv serier burde ikke hoppe fra et cover design til ett annet. Det er mye finere i hylla når alle likner. Det tenkte jeg ikke på... Du sier noe der Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da har jeg fått Sesong 2 i boks (SG-1), må være forsiktig nå som eksamensperioden begynner... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da har jeg fått Sesong 2 i boks (SG-1), må være forsiktig nå som eksamensperioden begynner... Ja, det må du Så var det bare å vente på sesong 3... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du bør være forsiktig ja husker når jeg fikk alt sg1, så absolutt alt i sommerferien og 2 uker i spania ble så og si ødelagt av min dårlige dømmekraft og en bærbar pc med ekstern hd ,P Ble mye mentos og sengekanten + vifte husker jeg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Var du ved kysten? hvis så, FY på deg! Da skal man bruke tida på å duppe i vannet med snorkel og mate fisker med lompe. Du skal bare være solbrent ett sted, og det er i nakken, det som stikker opp av vannet. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du bør være forsiktig ja husker når jeg fikk alt sg1, så absolutt alt i sommerferien og 2 uker i spania ble så og si ødelagt av min dårlige dømmekraft og en bærbar pc med ekstern hd ,P Ble mye mentos og sengekanten + vifte husker jeg. Jeg forstår deg jo, Stargate er en av verdens beste tv serier, men å ødelegge 2(!!) uker i spania?! Det er vel litt drøyt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ble ikke ødelagt i den forstanden, hadde det forsatt morsomt. Men følte meg litt asosial når jeg droppa strandturer for og ligge i skyggen like ved basenget. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Regner med at alle har fått med seg spoilere til Midsesongs 2delern ? den med Dr jackson som gjest Dr. Jaskson og Mckey finner en Asgard.. levende! som fortsatt jobber med å løse klonings problemet.. enten er han fra en annen gruppe av asgard eller så vet han ikke at de drepte seg selv.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Høres spennende ut Kebab GUD, det kan enten bli utrolig bra eller utrolig dårlig. Er det forresten satt noen dato for sesongpremieren enda? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 fortsatt bare juli engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå