genstian Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jo, Mckay var opptatt med å klage, og å få skipet i gang (eller var det å få shepard ut av den virtuelle verden?) Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 McKay sa noe i retningen av: McKay: "She is hot. I mean, she is seriously hot." Sheppard: "Rodney, c'mon shes a wraith." McKay: "I know, i discust myslef sometimes." Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Sesong5 Burde ikke det bildet legges i spoiler? ettersom Richard Woolsey er leder av Atlantis Ekspedisjonen i sesong 5, og denne personen er med på bildet? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Da er det ikke akkurat et sjakktrekk å fremheve at bilde inneholder en mulig spoiler. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Bildet ser heller ikke ekte ut. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Synes ikke jeg heller, Woolsey så photoshoppet ut. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Da er det ikke akkurat et sjakktrekk å fremheve at bilde inneholder en mulig spoiler. Poenget med spoilere i en tråd som har SPOILERE i navnet er jo ... ren idioti.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Da er det ikke akkurat et sjakktrekk å fremheve at bilde inneholder en mulig spoiler. Poenget med spoilere i en tråd som har SPOILERE i navnet er jo ... ren idioti.. Enig, vi må ha enten eller synes jeg Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Synes ikke jeg heller, Woolsey så photoshoppet ut. Hvilke reklamebilder er det som IKKE er photoshoppet? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg prøver igjen, etter som jeg forstår at dere følger USA-sendeplanen. Derfor - spoilertags om det enda ikke har vært på lufta i USA. Sounds like a plan? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Jepp! Spoilere om kommende episoder i spoilertags, og resten fritt vilt er vel egentlig slik vi hadde det her inne, som noen ikke ville følge helt....? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Synes ikke jeg heller, Woolsey så photoshoppet ut. Hvilke reklamebilder er det som IKKE er photoshoppet? Jeg mente at det ikke ser ut som at egentlig er der. Klippet inn. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Stargate SG1 er filmet i Vancouver/Kanada ikkesant? Sett et par bilder derfra nå, virker som et utrolig flott sted. Noen her som har vært der? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 De har hovedsett i Vancouver, ja. Men både SG1/SGA har mange offsite steder i USA. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 hehe Vala: Being stuck on this ship is worse than being stuck at the SGC. I tell you the last time I was this bored, I took hostages. Daniel: I was there. mye quote på meg for tiden.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 En advarsel: Tekstinga på de billige sesongen av SG1 er direkte rævva. Noen ganger virker det som om Schnell har oversatt. - En sidenote: De har brukt alt fra amazonas til en potetåker som innspillingssett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Rising Part1: spilte de inn mye på en isbree i Canada.. Continuum ble noen scenen filmet på nordpolen Se under (Litt spoiler for filmen) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ble ferdig med SG-1 sesong 1 i går, veldig tøff sesongavslutning! Nå skal jeg skaffe med sesong 2 asap, og sette i gang med den. Må si meg enig i at tekstinga er litt tvilsom, pleier ofte å finne feil, men bryr meg egentlig ikke så mye. Noen ganger glemmer jeg rett og slett å sette på teksten også, og innser det først etter en tjue minutters tid. edit: Snakket nettopp med elkjøp kundeservice for å spørre om de hadde sesong 2 inne (siden de hadde en såpass hyggelig pris på sesong 1), men ifølge fyren jeg snakka med hadde ikke den release før 2. mai. Stemmer det eller var han helt på bærtur? Endret 28. april 2008 av hernil Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 7 mai er utgivelsesdatoen for sesong 2 av stargate-sg1 og atlantis, om de selger det føre 7 mai er vel tvilsomt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor tar det så himla lang tid, serien er jo mange år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå