Jotun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) TEASEREN til Continuum såg lovendes ut! Edit: sukk....... Endret 24. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Traileren til Continuum såg lovendes ut! Rettelse, siden den ikke varer mer enn 50 sec, er det en teaser! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kor mange gongar har folket her sett heile stargate sg1 serien? Eg har kun sett heile serien ein gong. Atlantis har eg også berre sett ein gong, men dei beste episodane har eg sett mange gonger. Virker som om mange har sett alle sesongane fleire gongar. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er neeesten ferdig med hele serien for andre gang. Har dog stått stille ca mitt i sessong 10 av sg-1 og 3 av atlantis i et par uker. Må vel se ferdig snart. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har sett hele serien en gang, men holder på med andre gjennomkjøring av SG1. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har vel sett gjennom sg1 4-5 ganger. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har vel sett gjennom sg1 4-5 ganger. Føler meg som en amatør sammenlignet med deg Apekatt. Jeg har bare sett gjennom serien 3 ganger. I am indeed ashamed. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har vel sett gjennom sg1 4-5 ganger. Føler meg som en amatør sammenlignet med deg Apekatt. Jeg har bare sett gjennom serien 3 ganger. I am indeed ashamed. Jeg også... "Kremt" 2... "Kremt" ganger Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har bare sett serien 1 gang, men i mitt forsvar ble jeg ferdig med det for bare 3 måneder siden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hele serien med sesong 10 har je bare sett gjennom 3 ganger, men sesong 1-7 har jeg sett gjennom minst 10 ganger Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sitter å ser igjennom Sesong4 av atlantis igjen nå.. og når jeg kom halveis kom denne gamle men gode vitsen Caldwell: Colonel.Ellis: Colonel. Caldwell: Colonel. Carter: Colonels. Ellis: Colonel. Sheppard: Colonels. McKay: Wha...seriously? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sitter å ser igjennom Sesong4 av atlantis igjen nå.. og når jeg kom halveis kom denne gamle men gode vitsen Caldwell: Colonel.Ellis: Colonel. Caldwell: Colonel. Carter: Colonels. Ellis: Colonel. Sheppard: Colonels. McKay: Wha...seriously? Vil påstå at det var bedre når teamet til Sheppard stranda på den planeten, med de fangene som hadde blitt flytta dit, fordi Wraith skulle få noe å spise. Da sier jo McKay noe sånt som: "What am I? MacGyver"? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sheppard finner alltid de lekreste damene. Eller er det de lekreste damene som finner han? Mens McKay blir bortført av Wraith. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sheppard finner alltid de lekreste damene. Eller er det de lekreste damene som finner han?Mens McKay blir bortført av Wraith. The Wraith finner han vel kjekk. Ikke se bort i fra at McKay skaffer seg en snerten litte wraithdame etterhvert. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Han vemmet seg selv den ene gangen ombord på det ene Lantian skipet med alle folka som var i en virtuell verden. Hun var jo forsåvidt ganske lekker og da... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Han vemmet seg selv den ene gangen ombord på det ene Lantian skipet med alle folka som var i en virtuell verden.Hun var jo forsåvidt ganske lekker og da... Var ikke det Shepard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå