666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Noen som vet om det der er den offisielle Introen for Sesong 5 som kommer i Juli? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 For meg så det ut som en bra laget fanvid. Lignet ikke på den typen skrift som Stargate bruker, ikke samme type klipp heller. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Se filmen hos Youtube :!: Hvilken episode er det?! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Stargate Continuum!!!! Endret 21. april 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hvilken episode er det?! Window of opportunity vel, der tealc og jack havner i en timeloop En av de artigste episodene Endret 21. april 2008 av zyfah Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Se filmen hos Youtube :!: Hvilken episode er det?! Season 4, Episode 6: Window of Opportunity Edit: For sen. Endret 21. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor må Teal'c la håret vokse, det blir bare feil. Teal'c har forandra håret sitt MYE før også da. Var jo engang han var helt besatt av å glatt barbere hodet sitt. Han hadde jo tenkt å glatt barbere skallen til O'Neill når de hadde hverandres kropp en eller annen gang. Siden det, tok han en ny vri og fikk en smal blek flystripe nedover haka, mens han fortsatte å glatt barbere skallen sin. Etter det begynte han å gro mer hår på skallen av en grunn vi aldri egentlig fikk vite. O'Neill: Teal'c!!!! Whats with the hair??!! Hår og ikke hår er forlkart med slave vs free jaffa. Men den egentlig grunnen var vel at Chris Judge var dritlei av å gå glattbarbert. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Hår og ikke hår er forlkart med slave vs free jaffa. Men den egentlig grunnen var vel at Chris Judge var dritlei av å gå glattbarbert. Jeg mente også at det var noe slik. Kan love at det å galttbarbere hode er noe herk, rart at han orket å gjøre det så lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Fy faen å fet slåss kampen mellom Ronon og Teal'c var. 90% av alle i atlantis står rundt å heier å vedder på hvem som vinner. SYKT. Hvis de hadde fått lov til å slåss ferdig, hvem tror folk hadde vunnet? Personlig tror jeg Teal'c ville ha vunnet ettersom han sikkert har 140 års erfaring med kampsport. Eg synest egentlig at det er litt "teit" at Ronan har sjangs mot Teal'c.... Teal'c har jo dette dopet tritonin(?) eller goa'uld dopet... Ronan, har han noe annet enn at han er en meget godt trent mann? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Eg synest egentlig at det er litt "teit" at Ronan har sjangs mot Teal'c.... Teal'c har jo dette dopet tritonin(?) eller goa'uld dopet... Ronan, har han noe annet enn at han er en meget godt trent mann? Strengt tatt er dopet en AIDS-cocktail, så det øker vel ikke ytelsen så alt for mye. En må huske at en er svakere på dette dopet enn med en larve. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Bare for å opplyse en som ikke har sett de siste sesongene ennå, er det sånn at Teal'c har fått fjernet larven og går på et slags dop? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Bare for å opplyse en som ikke har sett de siste sesongene ennå, er det sånn at Teal'c har fått fjernet larven og går på et slags dop? Korrekt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Eg synest egentlig at det er litt "teit" at Ronan har sjangs mot Teal'c.... Teal'c har jo dette dopet tritonin(?) eller goa'uld dopet... Ronan, har han noe annet enn at han er en meget godt trent mann? Ronan er vel strengt talt ikke menneske er han det da? Er jo ikke som i SG.1 at alle "menneskene" de møter har sin opprinnelse fra Jorden. Jeg har hele tiden tatt det for gitt at Ronan er en humanoid, men fremdeles en "alien" å at det er derfor han har vært såpass mye sprekere å sterkere enn andre menn. Han møter jo en Admiral som er tatt over av en goaold eller hvordan du staver det. Admiralen sier jo da rett ut at han har styrken til mange menn, hvor Ronan svare, "It won't be fair then", for så å banke dritten ut av han. Sånn jeg tolket det ut fra det, så er mao Ronan enda sterkere enn "ett par menn til sammen." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Ronan er vel strengt talt ikke menneske er han det da? Er jo ikke som i SG.1 at alle "menneskene" de møter har sin opprinnelse fra Jorden. Jeg har hele tiden tatt det for gitt at Ronan er en humanoid, men fremdeles en "alien" å at det er derfor han har vært såpass mye sprekere å sterkere enn andre menn. Han møter jo en Admiral som er tatt over av en goaold eller hvordan du staver det. Admiralen sier jo da rett ut at han har styrken til mange menn, hvor Ronan svare, "It won't be fair then", for så å banke dritten ut av han. Sånn jeg tolket det ut fra det, så er mao Ronan enda sterkere enn "ett par menn til sammen." Hmmm.... Er mye sant i det du sier.... Men føler kanskje styrken hans liksom skal ligge mest i kampteknikk... Uansett... Er nok litt for SG1-nerd enda... Føler Teal'c skulle ha tatt an Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Synes nesten at det er merkelig at ikke Continuum har lekket ut slik som Ark of Truth gjorde. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Synes nesten at det er merkelig at ikke Continuum har lekket ut slik som Ark of Truth gjorde. Aner ikke, selv om den har status som Completed på IMDB så er det vel fullt mulig at de driver å gjøre noen "Final Touch" ellerno med filmen. Redigerer den, klipper sammen, klipper ut søppel fra filmen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Arch of Truth lekket vel ikke ut så tidlig (er tross alt 3 mndr til release). Vent 1-1/2 mnd så dukker den nok opp. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Arch of Truth lekket i desember, så det var vel rundt 3, 3 1/2 måned før. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Og da den lekket var den ikke helt ferdig, så en skal ikke ta det for god fisk at Continuum er helt ferdig allerede. Spesielt med tanke på at det ser ut til at Continuum veier vesentlig mer på effektene. Tror jeg har blitt ganske sur på meg selv om jeg hadde først sett en versjon med uferdige effekter (for dy meg hadde jeg ikke klart). Lenke til kommentar
dpushman Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 arrgh, at jeg må lese slike tråder, hoppet riktignok over 90% av postene da men fikk et par avsløringer om episoder jeg ikke har sett. Har startet på Stargate Atlantis sessong 2 nå og kan bare si jeg er hekta og forelska. Ikke siden Lexx har jeg kost meg slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå