Dragen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sanctuary ble "sendt" på internett (første tv-serie på internett), og har 8 (tror jeg, muligens 12) 15 min episoder. Disse blir piloten til serien som skal bli sendt på SciFI. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 OT, men... Fy, hvor dårlig Sanctuary var. Jeg greide faktisk ikke å presse meg igjennom serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 ser på den episoden der jack løper rundt i atlantis, festlig å ha han så aktiv i en gjesterolle. I hope you brought alot of young strapping marines. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 så nettopp sunday, jævlig trist episode, en av de få karakternene jeg likte fra atlantis Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det en offisiel dato for når SGA sesong 5 kommer? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det en offisiel dato for når SGA sesong 5 kommer? Juli en eller annen gang På tide med en Klassiker Teal'c: You have been impregnated without copulation.Vala Malduran: Yes, and I'm absolutely terrified. Have any of you ever heard of anything like it? Cameron Mitchell: [after everyone pauses] Well, there's one. Teal'c: Darth Vader. Vala Malduran: Really? Teal'c: Hmm. Vala Malduran: How did that turn out? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) En annen fra en tidlig episode. De har med seg noen legende urter og Daniel spør om de tror de kan føre til en ny mirakelmedisin på jorden, Carter svarer at om de gjør det så vil ingen av dem får æren med tanke på at hele stargate prosjektet er klassifisert. Jack sier "Oh, I guess I'll have to cancel my Oprah intervju then" Teal'c: "What is an Oprah?" Endret 20. april 2008 av hernil Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som vet hvorfor de tok å "Killed Off" Dr. Carson Benett fra SGA? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sjokkeffekt. The Doctor Curse. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Får nå håpe at de gir nytt liv til klonen da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) HA!! se hva jeg fant.. er bedre å¨se den enn å lese den Endret 20. april 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hahahahahah! Den husker eg! Holdt på å DAUE!!!!! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 You have been impregnated without copulation? xD haha, så jævli bra ^^ Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Fy faen å fet slåss kampen mellom Ronon og Teal'c var. 90% av alle i atlantis står rundt å heier å vedder på hvem som vinner. SYKT. Hvis de hadde fått lov til å slåss ferdig, hvem tror folk hadde vunnet? Personlig tror jeg Teal'c ville ha vunnet ettersom han sikkert har 140 års erfaring med kampsport. Endret 21. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor må Teal'c la håret vokse, det blir bare feil. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvorfor må Teal'c la håret vokse, det blir bare feil. Teal'c har forandra håret sitt MYE før også da. Var jo engang han var helt besatt av å glatt barbere hodet sitt. Han hadde jo tenkt å glatt barbere skallen til O'Neill når de hadde hverandres kropp en eller annen gang. Siden det, tok han en ny vri og fikk en smal blek flystripe nedover haka, mens han fortsatte å glatt barbere skallen sin. Etter det begynte han å gro mer hår på skallen av en grunn vi aldri egentlig fikk vite. O'Neill: Teal'c!!!! Whats with the hair??!! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå skal det sies at jeg ikke har sett så mye stargate, jeg har sett en og annen episode på viasat 4 og har nå kjøpt sesong en som jeg jobber meg gjennom, så Teal'c med hår er generelt merkelig syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå