666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er ikke spekulasjoner når tPTB har gått ut å sagt hva som skjer neste sesong. En ting er å drite i spoilertag dagen etter episoden, men dere kan fint finne dere i å putte spoilere for kommende episoder i en spoilertag. Far as i know så følger denne tråden USA-Sendinger, så teknisk sett skal man ikke være plikta til å sette ting i spoiler tags så lenge episoden har gått på TV i USA. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Burde vel vært i en spoilertag trippel. Verken Rodney eller Rodney er egnet til å lede ekspedisjonen siden de aktive off-world. Skulle en av disse tatt over, ville de ikke kunne gjøre dette lengre (på samme måte som med O'Neill). Jeg skal innrømme at Sam ikke er et god valg, men det kunne vært verre. Ifølge ryktene skal Wolsy(?) ta over i neste sesong. Richard Woolsey blir sjefen i sesong5, det er fordi Amanda Tapping som spiller Carter er for opptatt med serien "Sanctuary" Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Burde vel vært i en spoilertag trippel. Verken Rodney eller Rodney er egnet til å lede ekspedisjonen siden de aktive off-world. Skulle en av disse tatt over, ville de ikke kunne gjøre dette lengre (på samme måte som med O'Neill). Jeg skal innrømme at Sam ikke er et god valg, men det kunne vært verre. Ifølge ryktene skal Wolsy(?) ta over i neste sesong. Richard Woolsey blir sjefen i sesong5, det er fordi Amanda Tapping som spiller Carter er for opptatt med serien "Sanctuary" Tror uansett at folk vil like Woolsey bedre enn Carter. Woolsey har det med å bli overtalt lett til å gjøre drastiske ting. Carter vil bare si nei og ville for den saks skyld slutte å diskutere saken videre. I Stargate Atlantis Sesong 4 så sier jo faktisk Carter til Sheppard at navnet hans var PÅ "The Short List" for alternative ledere av Atlantis Ekspedisjonen. Så vil ikke forundre meg om vi kanskje får en liten tvist i slutten av sesong 5 hvor Sheppard får kontroll over Atlantis. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er ikke spekulasjoner når tPTB har gått ut å sagt hva som skjer neste sesong. En ting er å drite i spoilertag dagen etter episoden, men dere kan fint finne dere i å putte spoilere for kommende episoder i en spoilertag. Far as i know så følger denne tråden USA-Sendinger, så teknisk sett skal man ikke være plikta til å sette ting i spoiler tags så lenge episoden har gått på TV i USA. Sesong 5 har ikke gått i USA. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er ikke spekulasjoner når tPTB har gått ut å sagt hva som skjer neste sesong. En ting er å drite i spoilertag dagen etter episoden, men dere kan fint finne dere i å putte spoilere for kommende episoder i en spoilertag. Far as i know så følger denne tråden USA-Sendinger, så teknisk sett skal man ikke være plikta til å sette ting i spoiler tags så lenge episoden har gått på TV i USA. Sesong 5 har ikke gått i USA. Nå har ikke jeg diskutert åpent Sesong 5 uten spoiler tags. Eneste som er sagt om sesong 5 er rykter og hva folk tror. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei. Det som er sagt er hva produsentene har gått og sagt om sesong 5. Det er ikke rykter og spekulasjoner. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Trippel: jeg er faktisk enig i at din første kommentar ikke behøvde å være i spoiler siden den omtalte sesong 4. Det jeg kommenterte var unødvendigheten av å putte spiolertags på noe som helst siden det står SPOILERS i emnetittel. Rent teoretisk kan folk her gjøre akkurat som de vill hva gjelder spoilers. Dette handler ikke om risiko for å bli bannet, men å være høffelig mot sine kolleger i denne tråden. Personlig hadde jeg en lenger priode i vinter hvor jeg ikke leste denne tråden, da jeg ikke så episodene med en gang de var tilgjengelig og jeg vet at det er alt for mange her som ikke tar hensyn og driter i om de spoiler eller ikke. Det er leit da det satig vekk er diskusjoner her som ikke handler om siste, eller kommende, episoder, som man da ikke får mulighet til å delta i. Tenk også over at det er folk her som venter med å se episodene til de har kommet på DVD. Det burde ikke måtte være skrevet ned i lover og regler for at folk skal skjønne at det går ann å vise hensyn. Det er svært enkelt å sette ting i spoilertags og så langt har jeg enda ikke hørt gode argumenter for å la være. Hverken i denne eller andre tråder. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei. Det som er sagt er hva produsentene har gått og sagt om sesong 5. Det er ikke rykter og spekulasjoner. selvom det er sagt fra offisielle hold så er det spoiler på noe som kommer til å skje. Som regel så inneholder disse artikkelene advarsel om spoiler. Da er det dårlig gjort å poste det her uten å gi forlk som ikke vil spoiles mulighet tilå la være å lese det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Quote han, ikke meg. Det er han som ikke vil bruke [spoiler ]. Endret 19. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 ok dette tar litt av. Trippel kommenterte noe som var sesong 4 som otth mente burde stå i tags. Personlig synes jeg det er greit å diskutere det er vist for lenge siden. Otth tok så denne diskusjonen videre med noe som omhandler hva som kan komme til å skje i sesong5. Dette satte han i tags så det er også greit. Så vidt jeg kan se så er det ikke noe som ikke har skjedd som ikke er satt i tags. Da er vi vel egentlig over på en diskusjon om hva som må stå i tags og hva som er greit å posten uten. Apekatt: den siste kommentaren din tolket jeg dithen at du var enig at man ikke behøvde tags da det kom fra produsentene og ikke var rykter og spekulasjoner. Jeg ville bare poengetere, for deg og for andre, at selvom det kommer fra offisielle hold kan det kategoriseres som spoiler dersom det ikke er vist i en episode enda. Beklager hvis jeg missforsto din mening med posten. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Tror uansett at folk vil like Woolsey bedre enn Carter. Woolsey har det med å bli overtalt lett til å gjøre drastiske ting. Carter vil bare si nei og ville for den saks skyld slutte å diskutere saken videre. I Stargate Atlantis Sesong 4 så sier jo faktisk Carter til Sheppard at navnet hans var PÅ "The Short List" for alternative ledere av Atlantis Ekspedisjonen. Så vil ikke forundre meg om vi kanskje får en liten tvist i slutten av sesong 5 hvor Sheppard får kontroll over Atlantis. Woolsey har nå vært i mot alt som kan kalles drastisk da. Liker ikke tanken på at han skal lede ekspidisjonen, synes ikke han er en ledertype i det hele tatt. Endret 19. april 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Trippel: jeg er faktisk enig i at din første kommentar ikke behøvde å være i spoiler siden den omtalte sesong 4. Det jeg kommenterte var unødvendigheten av å putte spiolertags på noe som helst siden det står SPOILERS i emnetittel. Rent teoretisk kan folk her gjøre akkurat som de vill hva gjelder spoilers. Dette handler ikke om risiko for å bli bannet, men å være høffelig mot sine kolleger i denne tråden. Personlig hadde jeg en lenger priode i vinter hvor jeg ikke leste denne tråden, da jeg ikke så episodene med en gang de var tilgjengelig og jeg vet at det er alt for mange her som ikke tar hensyn og driter i om de spoiler eller ikke. Det er leit da det satig vekk er diskusjoner her som ikke handler om siste, eller kommende, episoder, som man da ikke får mulighet til å delta i. Tenk også over at det er folk her som venter med å se episodene til de har kommet på DVD. Det burde ikke måtte være skrevet ned i lover og regler for at folk skal skjønne at det går ann å vise hensyn. Det er svært enkelt å sette ting i spoilertags og så langt har jeg enda ikke hørt gode argumenter for å la være. Hverken i denne eller andre tråder. Ja, det viser at vi lever i en fucked up verden. Men ok, du skal få det som du vil, jeg skal være høflig og skrive alt som har med sesong 5 å gjøre i en spoiler tag. Er det ønsker om det kan jeg godt sette alt som omhandler sesong 4 i spoiler tags også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ang spoilerdebatten: Synes det kan være en grei policy at vi putter diskusjon rundt fremtidige episoder og sesonger i spoiler selv om det står spoiler i trådnavnet. Det er mange som ikke vil vite hva som skjer før de ser det i episoden. Selv så leser og sluker jeg alle spoilere som er, men det er fordi jeg er så nysgjerrig av natur. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Burde vel vært i en spoilertag trippel. Verken Rodney eller Rodney er egnet til å lede ekspedisjonen siden de aktive off-world. Skulle en av disse tatt over, ville de ikke kunne gjøre dette lengre (på samme måte som med O'Neill). Jeg skal innrømme at Sam ikke er et god valg, men det kunne vært verre. Ifølge ryktene skal Wolsy(?) ta over i neste sesong. Richard Woolsey blir sjefen i sesong5, det er fordi Amanda Tapping som spiller Carter er for opptatt med serien "Sanctuary" Ser at Paul McGillion, David Hewlett og (Major Lorne) er gjester i serien Tror det kan bli en bra web serie. Også gjester i SG1/SGA skal er på gjeste listen, Peter John DeLuise (15 episoder), episoder av SG1), Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Burde vel vært i en spoilertag trippel. Verken Rodney eller Rodney er egnet til å lede ekspedisjonen siden de aktive off-world. Skulle en av disse tatt over, ville de ikke kunne gjøre dette lengre (på samme måte som med O'Neill). Jeg skal innrømme at Sam ikke er et god valg, men det kunne vært verre. Ifølge ryktene skal Wolsy(?) ta over i neste sesong. Richard Woolsey blir sjefen i sesong5, det er fordi Amanda Tapping som spiller Carter er for opptatt med serien "Sanctuary" Ser at Paul McGillion, David Hewlett og (Major Lorne) er gjester i serien Tror det kan bli en bra web serie. Også gjester i SG1/SGA skal er på gjeste listen, Peter John DeLuise (15 episoder), episoder av SG1), serien har vert på "lufta" lenge nå den.. så Kan bli er vel litt.. utdatert Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Burde vel vært i en spoilertag trippel. Verken Rodney eller Rodney er egnet til å lede ekspedisjonen siden de aktive off-world. Skulle en av disse tatt over, ville de ikke kunne gjøre dette lengre (på samme måte som med O'Neill). Jeg skal innrømme at Sam ikke er et god valg, men det kunne vært verre. Ifølge ryktene skal Wolsy(?) ta over i neste sesong. Richard Woolsey blir sjefen i sesong5, det er fordi Amanda Tapping som spiller Carter er for opptatt med serien "Sanctuary" Ser at Paul McGillion, David Hewlett og (Major Lorne) er gjester i serien Tror det kan bli en bra web serie. Også gjester i SG1/SGA skal er på gjeste listen, Peter John DeLuise (15 episoder), episoder av SG1), serien har vert på "lufta" lenge nå den.. så Kan bli er vel litt.. utdatert Trodde det var 14.mai 2008 jeg da tenkte ikke på at det kunne være 2007. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må bare si at Stargate SG-1 er sinnsykt tøft. Bruker å se det på Viasat 4 kl. 18.00 man-fre. Har aldri sett Atlantis før. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må bare si at Stargate SG-1 er sinnsykt tøft. Bruker å se det på Viasat 4 kl. 18.00 man-fre.Har aldri sett Atlantis før. hvis du bare får deg med det fra viasat 4 så er det nok noen år til du hører om atlantis Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Viasat 4 sender jo Atlantis klokkejn 21:00 (eller 21:40?) på Fredager. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei, det har de sluttet med, de sender det 18 på søndager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå