666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Så når de sier i serien at de drar til Halla som ligger i Othalla galaksen så er det egentlig Halla som ligger i Ida galaksen... Har du link til denne "kunnskapen?" Kult å vite kor slike obskøne fakta kommer fra Edit: Bare så det er klart: Det eg sier står på Gateworld er at Othalla er en planet i Ida, men Othalla er også en "asgard galaxy" http://en.wikipedia.org/wiki/Ida_Galaxy#Ida_Galaxy Der står det at Halla ligger i Ida Galaksen. Halla er en planet som som asgard mente å bruke som et fengsel for replicators, men det slo feil, og replicators tok over planeten. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Så når de sier i serien at de drar til Halla som ligger i Othalla galaksen så er det egentlig Halla som ligger i Ida galaksen... Har du link til denne "kunnskapen?" Kult å vite kor slike obskøne fakta kommer fra Edit: Bare så det er klart: Det eg sier står på Gateworld er at Othalla er en planet i Ida, men Othalla er også en "asgard galaxy" http://en.wikipedia.org/wiki/Ida_Galaxy#Ida_Galaxy Der står det at Halla ligger i Ida Galaksen. Halla er en planet som som asgard mente å bruke som et fengsel for replicators, men det slo feil, og replicators tok over planeten. Det stemmer ja! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Så når de sier i serien at de drar til Halla som ligger i Othalla galaksen så er det egentlig Halla som ligger i Ida galaksen... Har du link til denne "kunnskapen?" Kult å vite kor slike obskøne fakta kommer fra Edit: Bare så det er klart: Det eg sier står på Gateworld er at Othalla er en planet i Ida, men Othalla er også en "asgard galaxy" http://en.wikipedia.org/wiki/Ida_Galaxy#Ida_Galaxy Der står det at Halla ligger i Ida Galaksen. Halla er en planet som som asgard mente å bruke som et fengsel for replicators, men det slo feil, og replicators tok over planeten. Det stemmer ja! Så hvorfor kommer det da noen å sier at Othala er en GALAKSE? det er jo helt feil, Othala er en planet. Er vel bare Stargate Producerne som gjorde EN liten glipp og det fører til at noen setter opp Othala som galakse på Gateworld. Kan ikke folk bare innrømme at det var en feil? Trenger ikke å drive å klikke stargate tråden her fordi DE PÅ GATEWORLD mener at Othala er en galakse? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er flere sider som sier at Othala også er en galakse, blant annet stargatewiki. Kan jo godt være både en galakse og en planet. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er flere sider som sier at Othala også er en galakse, blant annet stargatewiki. Kan jo godt være både en galakse og en planet. NEI!! Det er ikke en galakse, det er en feil producerene har gjort feil! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Noen som klarer å finne et godt bilde av Kull disruptoren som sitter montert på P90en i SG-1? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NEI!! Det er ikke en galakse, det er en feil producerene har gjort feil! Ja ser dere sier det, men enda ikke sett noe bevis for det Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg støtter teorien om at Othalla er planeten og Ida er galaksen. Det er den eldste versjonen, derfor er det og den korrekte. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NEI!! Det er ikke en galakse, det er en feil producerene har gjort feil! Ja ser dere sier det, men enda ikke sett noe bevis for det Se filmen hos Youtube her er beviset Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 What am I? Chopped liver? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Så hvorfor kommer det da noen å sier at Othala er en GALAKSE? det er jo helt feil, Othala er en planet. Er vel bare Stargate Producerne som gjorde EN liten glipp og det fører til at noen setter opp Othala som galakse på Gateworld. Kan ikke folk bare innrømme at det var en feil? Trenger ikke å drive å klikke stargate tråden her fordi DE PÅ GATEWORLD mener at Othala er en galakse? Er da ingen andre enn du som har klikket her foreløpig.... Så coolen ned! Spørsmålet me diskuterer er slettes ikke om othala er en planet i Ida galaksen! Det har aldri vært hevdet noe annet! Og som KebabGud linker til på youtube så er dette nevnt i serien! Men dette er den ENESTE planeten som blir nevnt i serien at ligger i Ida galaksen! Derimot så blir det sagt at HALLA ligger i OTHALLA GALAKSEN! Dette skal jo da visstnok være en feil ifølge produsentene! Eg holder meg veldig enkelt til serien lenge før eg forholder meg til noe som står på wikipedia! Og nok en gang: Vi diskuterer IKKE om Othalla ligger i Ida galaksen, men hvilken galakse Halla ligger i. Og wikipedia er jo ikke noe fasit..... Eg er interressert i fakta! Så er det noen som har en link til en uttalelse fra produsentene om denne feilen som sies ble gjort i New Order? Og er det noen som har et annet bevis enn wikipedia der det står at Halla ligger i Ida galaksen? Wikipedia er da intet leksikon? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 What am I? Chopped liver? Indeed Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 her er beviset Som han over meg sier er det bare et bevis på at planeten med samme navn ligger i Ida, ingen tviler på det. Eg er interressert i fakta! Så er det noen som har en link til en uttalelse fra produsentene om denne feilen som sies ble gjort i New Order? Og er det noen som har et annet bevis enn wikipedia der det står at Halla ligger i Ida galaksen? Wikipedia er da intet leksikon? Blir ikke Othala galaksen også nevnt i Unnatural Selection? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 her er beviset Som han over meg sier er det bare et bevis på at planeten med samme navn ligger i Ida, ingen tviler på det. Eg er interressert i fakta! Så er det noen som har en link til en uttalelse fra produsentene om denne feilen som sies ble gjort i New Order? Og er det noen som har et annet bevis enn wikipedia der det står at Halla ligger i Ida galaksen? Wikipedia er da intet leksikon? Blir ikke Othala galaksen også nevnt i Unnatural Selection? Tror ikke det... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jotun, det kalles retcon. En retcon er når skaperne av en historie kommer etter utgivelsen og retter på en feil. Og gateworld har ikke oppdatert 99% av omnipediaen sin siden s7. Men vi kan ta utdraget fra Gateworld: Now the planet is home to every known Replicator in the galaxy, until the time comes when the machines' flaw can be repaired. Dette er i galaksen til Asgard, som er Ida. Alle planetene som "vi" har blitt tatt med til (med untak av den hvor han asgarden skal fikse tissefantene og tisselurene til asgardene) av Asgards er i Ida. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi diskuterte faktisk i utgangspunktet hvilken galakse Orilla ligger i.... Vi diskuterte faktisk i utgangspunktet hvilken galakse Orilla ligger i.... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Orilla lå i Ida. Dette ble vel nevnt ett par ganger av Sam. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jotun, det kalles retcon. En retcon er når skaperne av en historie kommer etter utgivelsen og retter på en feil. Og gateworld har ikke oppdatert 99% av omnipediaen sin siden s7. Men vi kan ta utdraget fra Gateworld: Now the planet is home to every known Replicator in the galaxy, until the time comes when the machines' flaw can be repaired. Dette er i galaksen til Asgard, som er Ida. Alle planetene som "vi" har blitt tatt med til (med untak av den hvor han asgarden skal fikse tissefantene og tisselurene til asgardene) av Asgards er i Ida. Supert! Hvor finner eg denne korreksjonen? Og hvor finner eg informasjon om at alle planetene "vi" har blitt tatt med til av Asgards er i Ida? Blir vel nevnt i Unnatural selection kanskje at alle replicators i galaksen blir "comes forth" det....? Det er ikke for å være vanskelig (jo litt) men i hovedsak fordi eg lurer og vil vite 100%! Skeptisk til et forum, vanskelig å vite hvem som kan masse og hvem som brøler høyest om du skjønner..... Endret 13. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) er vel 100% fordi de ikke viste om de...Asgard angrep Ori et par ganger.. men det var det eneste Ori viste om de.. frem til de fulgte etter skipet som fikk stuff av Asgard.. Men hvorfor fulgte de etter skipet til SG1, og ingen av skipene til Asgard? Regner med at the asgard har mye det samme utstyret ombord i O'neill klassen! Nå var jo de gamle våpnene til asgard nyttesløse mot ori skipene, men de nye tok jo knekken på iallfall to stk.... Siterer meg selv! Leste litt om Asgard Core! Det er faktisk ikke noe som er på alle asgard skipene! Det er noe Thor har jobbet med "for the better of a year" som han sier i unending.... Så da er det ikke rart at Ori fatter interresse for denne saken, mens de ikke har kunne spore asgards sine skip fordi de ikke hadde denne "core" og i tillegg gjerne ikke visste så mye om de.... Litt rart at Ori ikke visste så mye om de, siden Ancients visste mye om asgards (de fire rasene) Endret 13. april 2008 av Jotun Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fuck this shit, kan vi ikke bare glemme denna diskusjonen? Det er en lost cause å diskutere uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå