Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg har sagt noe piss, så må jeg virkelig beklage: det er noe vanskelig å holde følge med alt som har skjedd i gjennom 14 sesonger.

Neste gang, vær forsiktig med å si at folk snakker piss, det er en noe seriøs anklagelse/påstand, og er ikke ønskelig så sant du ikke er forberedt på å støtte det opp.

------------

Noen som har tenkt til å begynne med Stargate:Worlds når det omsider kommer ut?(Når er release date?)

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar
Om jeg har sagt noe piss, så må jeg virkelig beklage: det er noe vanskelig å holde følge med alt som har skjedd i gjennom 14 sesonger.

Neste gang, vær forsiktig med å si at folk snakker piss, det er en noe seriøs anklagelse/påstand, og er ikke ønskelig så sant du ikke er forberedt på å støtte det opp.

------------

Noen som har tenkt til å begynne med Stargate:Worlds når det omsider kommer ut?(Når er release date?)

Det er faktisk det eneste MMORPG-spillet som jeg vil vurdere å begynne med :)

Så det er vel et ja. :thumbup:

Lenke til kommentar

------------

Det er faktisk det eneste MMORPG-spillet som jeg vil vurdere å begynne med :)

Så det er vel et ja. :thumbup:

Indeed, må selvsagt begynne med det!

Ok, nå roer dere ned litt her. Det er bare en TV-serie. Ingen grunn til å begynne å krangle over dette.

Litt off-topic er slettet.

En bra tv serie er det også!

Lenke til kommentar

------------

Først fra wikipedia:

- The first planet settled by the Asgard was Othala, or Hala, in the galaxy of Ida.

- Asgard's new homeworld. It became the new home-planet to the Asgard after the evacuation of Othala. The planet was rich in neutronium, a key element in Asgard technology.[63] Orilla was destroyed by the Asgard in the Stargate SG-1 finale episode "Unending" to prevent their kind from suffering from a genetic disease and to prevent other species from getting their technology

Jeg aner ikke om denne planeten skal ligge i nærheten av melkeveien, er det noen som vet om den gjør det?

Når det gjeler release datoen for spillet Stargate: Worlds....

Little so far has been released about the game, besides initial ideas and concept art, although one notable feature of the game recently released is that it will be completely canonical, adhering and contributing to the back story of Stargate SG-1. CME has posted on the website that the game is expected to be released at the last quarter of 2008. [1] On January 4, 2008, a TV ad and trailer for Stargate Worlds was released. Also on the same day, a sweepstake was announced. The winner will have their likeness included in the game.

Lenke til kommentar

Står intet om hvor Orilla ligger på gateworld....

Det står at Ida galaxy er galaksen til hvertfall Othalla, men ikke kjent med flere...

Othalla er derimot også en galakse, der planeten Halla ligger... Planeten der tidsprosjektet til Asgards ligger... som jo igrunn førte til at replicators klarte å evolusjonere videre....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Othala: The original Asgard homeworld. It was first visited by the SGC when Jack O'Neill dialed out to the planet, after having the knowledge of the Ancients 'downloaded' into his head.[20] During the battle with the Replicators, however, Othala was overrun[65] and the new Asgard homeworld became Orilla.

Halla: An Asgard planet intended as a prison for the Replicators. Was destroyed when the Asgard turned its sun into a black hole.

Orilla: Asgard's new homeworld. It became the new home-planet to the Asgard after the evacuation of Othala. The planet was rich in neutronium, a key element in Asgard technology.[63] Orilla was destroyed by the Asgard in the Stargate SG-1 finale episode "Unending" to prevent their kind from suffering from a genetic disease and to prevent other species from getting their technology.[64]

Detta er planetene til Asgard rasen som ligger i Ida galaksen. Så vidt jeg kan se så er ikke Othala en galakse som noen nevnte her. Dette er facts fra wikipedia hvis noen lurer.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Så når de sier i serien at de drar til Halla som ligger i Othalla galaksen så er det egentlig Halla som ligger i Ida galaksen...

Har du link til denne "kunnskapen?"

Kult å vite kor slike obskøne fakta kommer fra ;)

Edit: Bare så det er klart: Det eg sier står på Gateworld er at Othalla er en planet i Ida, men Othalla er også en "asgard galaxy"

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hva med å gi oss bevis på denne "othalla galaxy"?

;)

Har ingen beviser!

Har linker til Gateworld....

http://www.gateworld.net/omnipedia/miscellany/index.shtml

Velg O og othalla galaxy....

Edit: Ignorerer da ikke deg monkey! Men vil ha klarhet i ting, dessverre er nok ikke Wikipedia min første kilde til "beviser" selv om sinnsykt mye bra står der!

Dessuten har eg forstått det sånn at Gateworld nok tar informasjonen sin rett utfra episodene, og hvis det er gjort en "feil" der så blir jo informasjonen feil..... Eller?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Når det gjeler release datoen for spillet Stargate: Worlds....

Little so far has been released about the game, besides initial ideas and concept art, although one notable feature of the game recently released is that it will be completely canonical, adhering and contributing to the back story of Stargate SG-1. CME has posted on the website that the game is expected to be released at the last quarter of 2008. [1] On January 4, 2008, a TV ad and trailer for Stargate Worlds was released. Also on the same day, a sweepstake was announced. The winner will have their likeness included in the game.

Så legger du til de 2-3 obligatoriske MMO utsettelsene også har man utgivelses datoen i 3/4 kvatal i 2009

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...