Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Bare 1700kr for alle ti sesonger med et tonn ekstramateriale. Det er 170kr per sesong, noe som er billig til å være en serie med 24x45min. episoder per sesong. Ca 240 episoder.

Verdt det for min del.

"Har et problem med at du bruker ordet "bare"" :ermm:

Tja. Alt er et spørsmål om hva man er vant til. Underholdningsverdien er uansett høy for de 1700kr.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg kan ikke tro at de drepte Carson! Jeg føler meg nesten snytt. En av yndlingskarakterene mine...

Jo da det er mye underholdning for 2000,- men det blir vell litt mye litt raskt?... :hmm:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg endelig fått meg min egen Stargate. :cool:

Gikk såvidt 14 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den i posten.

QMx satte verdien på pakken til 20$, så jeg slapp moms eller toll.

SG1t.jpg

Esken den kom i. Gate'n lå oppi isopor, så det skal direkte slag til før den går istykker.

SG2t.jpgSG3t.jpg

Gate'n som speil, og med event horizon montert. (det er kun en ruglete bøyelig plastplate.)

SG4t.jpg

Her aktiverte jeg gaten. :D

SG5t.jpg

Måtte jo vise point of origin.

Kvaliteten er meget bra vil jeg si. Nydelig finish på den.

Enhver Stargate fan burde ha en slik.

Å heldiggris :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Man får den lett til landet uten moms, og selv om du må betale moms, så er serien verdt det.

1700 er en del å bruke på en gang, men det er billigere enn å kjøpe en og en sesong for 199 her i Norge, og du får hele samlerpakken på en gang med mye ekstramateriell.

Lenke til kommentar

Helt enig! Litt "lettvindt" synest eg! Ville så gjerne at asgards løste alle probleme sine! Og de burde jo virkelig kunnet slått hardt tilbake mot ori!

Men er jo jordboerne som må ordne opp som vanlig ;)

Asgards har jo strengt tatt ikke gjort så mye annet enn å forsvare seg mot replicators og styre med sine genproblemer opp igjennom!

Lenke til kommentar

Såg den siste SG1 episoden igjen nå! Tøff esse!!!

Men litt irritert over asgard exit!

Litt spørsmål: Hvorfor har ikke Ori gått løs på The Asgards? De er jo rimelig hypp på å tracke den corecomputeren, og skulle nesten tro at en mektig rase som asgard skulle vært en trussel mot ori interresser...

Bare spekulerte litt rundt dette mens eg såg episoden.....

Lenke til kommentar
Såg den siste SG1 episoden igjen nå! Tøff esse!!!

Men litt irritert over asgard exit!

Litt spørsmål: Hvorfor har ikke Ori gått løs på The Asgards? De er jo rimelig hypp på å tracke den corecomputeren, og skulle nesten tro at en mektig rase som asgard skulle vært en trussel mot ori interresser...

Bare spekulerte litt rundt dette mens eg såg episoden.....

Foruten siste episode viser The Ori på ingen måte å ha "intergalactic hyperdrive". I tillegg vet vi heller ikke om galaksen Ida har Stargates. Eneste vi vet er at The Aasgard har en.

De utgjør heller ikke noe spesiell trussel mot the acended Ori, siden de selv ikke er eller kan det.

Lenke til kommentar
er vel 100% fordi de ikke viste om de...

Asgard angrep Ori et par ganger.. men det var det eneste Ori viste om de.. frem til de fulgte etter skipet som fikk stuff av Asgard..

Men hvorfor fulgte de etter skipet til SG1, og ingen av skipene til Asgard? Regner med at the asgard har mye det samme utstyret ombord i O'neill klassen!

Nå var jo de gamle våpnene til asgard nyttesløse mot ori skipene, men de nye tok jo knekken på iallfall to stk....

Lenke til kommentar

De nye tok knekken på mer enn to stk, se AoT. Asgardskipene er jo bedre bygd enn den "krysningen" mennekser bruker. (Daedelus-klassen er en krysning mellom asgard og jordteknologi, samt materialer.) Kanskje skipets konstruksjon gjorde slik at Ori ikke klarte å følge etter dem? Altså, at om de f.eks ble forfulgt, så aktiverte de den intergalaktiske motoren og bare hoppet vekk fra Ori-skipene?

Kanskje i Unending fant Ori ut hvor Asgard befant seg, og derfor var på vei dit. Asgard ventet til de kom,(noe vi vet, det er et faktum), med å sprenge planeten, slik at de skulle få tatt noen Oriskip i samme slengen.

Lenke til kommentar
Otth, du missforstår, de flyttet ut av Ida. Replicators invaderte galaksen, samt det var et svart hull i solsystemet deres, og som følger av dette reiste Asgard til melkeveien. Så siste gang vi ser dem, er det en planet i melkeveien som sier kapoff, ikke Ida.

Nå finner du på piss igjen..

Orilla,deres nye hjem etter at de fanget replicators på planeten demmes, er også i Ida..

Det eneste Asgard hadde i Melkeveien var den planeten hvor de fant det gamle skipet.. det var den eneste utposten

Lenke til kommentar

Jeg finner på piss igjen? Jeg har ikke skrevet en ting i denne tråden på lenge, utenom fakta. Jeg har aldri funnet på piss. Jeg mener bare å huske at Orilla befant seg i melkeveien. Noe den ikke gjør, etter at jeg nå sjekket opp.

Gjerne back up påstanden din med at jeg finner på piss(foruten denne ene posten, som kanskje kan være litt "off".) Jeg bryr meg ikke om at du kanskje må igjennom 100 sider med Stargate, du har med å finne "pisset" mitt.

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...