JimRamse Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fortsatt ikke fått tatt meg tid til å få sett Stargate Atlantis, men for de av dere som har sett alt av Stargate Atlantis, var det verdt det? Tja, kommer vel litt an på smaken din. Personlig foretrekker jeg Atlantis fremfor de siste 2 sesongene av SG.1. Men det er meg da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 syns atlantis er lang langt lant dårligere en SG1. eneste gode tingene med atlantis er effektene, og at den fremdeles har noe av humoren man elsker fra SG1 men den mangler mye. fiendene er kjedeligere, episodene er kjedligere og mye gjentakelser. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 oO en trad om SG ja, jeg mener ogsa at Atlantis er mye darligere enn SG1 MacGyver ftw Folger med pa SG1 @ Viasat4, hvor mange sesonger er det egentlig kommet av SG1? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 eneste gode tingene med atlantis er effektene, og at den fremdeles har noe av humoren man elsker fra SG1 I put her in a medically induced coma... and broke her legs Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 eneste gode tingene med atlantis er effektene, og at den fremdeles har noe av humoren man elsker fra SG1 I put her in a medically induced coma... and broke her legs Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I put her in a medically induced coma... and broke her legs Hvilken episode er det fra igjen? Genialt sitat. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) I put her in a medically induced coma... and broke her legs Hvilken episode er det fra igjen? Genialt sitat. Den hvor han og søsteren ble kidnappet. Endret 9. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 jeg må si effektene i sesong 10 er virklig flåtte, det svarte hullet i pegasus prodject og spreingegen av dekarta ect. like gode som det man ser i filmer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hmm.. Krystallene i 1x06 Cold Lazarus får meg bestandig til å tenke på Command & Conquer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tiberium - den blå, dyre varianten Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hmm.. Krystallene i 1x06 Cold Lazarus får meg bestandig til å tenke på Command & Conquer Du mener vel StarCraft. I så fall, har du ikke tenkt på hvordan de kan bygge alt av disse krystallene? Stargate gir svaret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tiberium - den blå, dyre varianten Correctum! Du mener vel StarCraft. I så fall, har du ikke tenkt på hvordan de kan bygge alt av disse krystallene? Stargate gir svaret. Tenkte egentlig på C&C men når du nevner det... Nå tenker jeg plutselig på begge spilla Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tiberium - den blå, dyre varianten Correctum! Du mener vel StarCraft. I så fall, har du ikke tenkt på hvordan de kan bygge alt av disse krystallene? Stargate gir svaret. Tenkte egentlig på C&C men når du nevner det... Nå tenker jeg plutselig på begge spilla C&C... du sier noe der Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 jeg må si effektene i sesong 10 er virklig flåtte, det svarte hullet i pegasus prodject og spreingegen av dekarta ect. like gode som det man ser i filmer Men noen av effektene i Unending er derimot ganske dårlige. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Continuum!!! Endret 10. april 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er en effekt jeg alltid vil huske som utrolig bra laget. Det er den da Teal'c dreper han som skulle infiltrere Tok'ra. Han dreper han (sprenger cockpiten) og da kresjer fartøyet han sitter i. Jeg syntes måten det kresjet på, sammen med eksplosjonene gjorde at det ikke så ut som CGI i det heletatt, husker jeg var mektig imponert over akkurat den effekten i forhold til mange andre effekter på den tiden. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Continuum!!! Ser svært lovende. Aldri sett så mange Motherships på en gang før. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Continuum!!! Ser svært lovende. Aldri sett så mange Motherships på en gang før. Gleder meg som en unge. Indeed!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå