Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noe om kvinnelige reprodusksjonsorganer er på innsiden. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hmm.. Leste nettop at det kommer en ny fast skuespiller inn for sesong5 (soldat) og det er en ny rase som blir introdusert ... (Furlings? ) Trenger da ikke være the furlings. Det er da minst seks andre raser vi ikke vet så alt for mye om. Maskinrasen som tar over SGC (viruset), vannrasen fra russland, terraformerne, rasen fra the space race, gigantene i the crystal skull og dusørjeger idiotene i the lucian allience. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hmm.. Leste nettop at det kommer en ny fast skuespiller inn for sesong5 (soldat) og det er en ny rase som blir introdusert ... (Furlings? ) Trenger da ikke være the furlings. Det er da minst seks andre raser vi ikke vet så alt for mye om. Maskinrasen som tar over SGC (viruset), vannrasen fra russland, terraformerne, rasen fra the space race, gigantene i the crystal skull og dusørjeger idiotene i the lucian allience. Statser på The Furlings... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ingen av disse rasene er nye.... Tipper det kommer en ny rase, slik som wraith var ny rase i SGA! Ikke hørt om de før med andre ord.... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ingen av disse rasene er nye.... Tipper det kommer en ny rase, slik som wraith var ny rase i SGA! Ikke hørt om de før med andre ord.... Det er vel sagt at det skal være en vi vet litt om fra før så Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Håper egentlig på de terraformings reptilene. De så ganske kule ut. Liker faktisk taktikken at de har valgt å ikke gi oss noe spesielt mye info om the furlings. Får serien til å skille seg litt ut Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er det norsk subs på AoT dvden? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er det norsk subs på AoT dvden? tenker nok UK utgaven har de pleier å ha Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) sikkert old for noen.. men genial Se filmen hos Youtube Endret 8. april 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 sikkert old for noen.. men genial Se filmen hos Youtube Den er så evig bra at det ikke gjør noe at den er old. Rett opp youtube-koden forresten. Har gjort det i sitaten mitt så du kan stjele derfra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hahahahah! Den var da ikke gammel for meg hvertfall! PRICELESS!!!!! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) sikkert old for noen.. men genial Se filmen hos Youtube Den er så evig bra at det ikke gjør noe at den er old. Rett opp youtube-koden forresten. Har gjort det i sitaten mitt så du kan stjele derfra. Scenen er vel ikke akkurat med i serien når man ser den? eller? Endret 9. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei, det er vel en blooper, skuespillerene som begynner å tulle under innspillingen. Bloopers er uansett morsomme å se. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=40795 Must have Endret 9. april 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fortsatt ikke fått tatt meg tid til å få sett Stargate Atlantis, men for de av dere som har sett alt av Stargate Atlantis, var det verdt det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, jeg synes hvertfall det. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg fortsatt ikke fått tatt meg tid til å få sett Stargate Atlantis, men for de av dere som har sett alt av Stargate Atlantis, var det verdt det? Ja, vil si det var verdt det, det er jo ikke Sg-1 men det er Stargate... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Irriterer meg over at s2 av både atlantis og sg1 koster 400,- pr stk, og ikke 200,- som s1. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Irriterer meg over at s2 av både atlantis og sg1 koster 400,- pr stk, og ikke 200,- som s1. http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20661 http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20660 299,- for sg1 s2 og sga s2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå