IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Selv om det er billigere på dvdstrax enn på elkjøp så blir det fort til at det blir et impulskjøp når man ser boksen lyse mot seg hvis man er innom butikken. Ehh... "Kremt" I know the feeling..." Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det første som viste seg når jeg åpnet The Ark Of Truth coveret var reklame for et speil formet som en stargate. Det ble kjapt bestilt. Ble sendt fra USA 1. April, burde vel dukke opp nå snart. Stargate Mirror Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det første som viste seg når jeg åpnet The Ark Of Truth coveret var reklame for et speil formet som en stargate.Det ble kjapt bestilt. Ble sendt fra USA 1. April, burde vel dukke opp nå snart. Stargate Mirror Pris ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 50 dollar står det om du følger linken. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 50 dollar står det om du følger linken. 50*4-5, det blir vel 200-250kr? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) ca 250 pluss frakt pluss mva selvsagt. Endret 7. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kursen er på 5.05989 akkurat nå, hvisnok kjøpte jeg masse dollars til 5.33 fordi jeg syntes det var billig, men kan jo angre litt. Tar dem paypal? Evt amerikanske bankoverføringer (har ikke visa til den kontoen) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hmm.. Leste nettop at det kommer en ny fast skuespiller inn for sesong5 (soldat) og det er en ny rase som blir introdusert ... (Furlings? ) Og.. er det nå 2 skip som er stasjonert på atlantis? (Daedalus og Apollo) kan ikke huske jeg har sett Daedalus i det siste.. Endret 7. april 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er ikke sagt at det er Furlings. Det er sagt at en rase "vi kjenner lite til fra før av" skal komme til Pegasus galaksen. Kan godt hende det er Furlings (kan jo håpe), men ingenting er fastsatt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er ikke sagt at det er Furlings. Det er sagt at en rase "vi kjenner lite til fra før av" skal komme til Pegasus galaksen. Kan godt hende det er Furlings (kan jo håpe), men ingenting er fastsatt. vel vi vet lite om furling , vi vet hvordan skriftspråket demmes er og hvordan teknologien demmes funker.. men det er alt.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Var det furling-teknologi på den planeten hvor Jack ble fanget sammen med han andre som ledet det teamet som stjelte over hele galaksen?= (irriterende å ikke huske navn ) Endret 7. april 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den nye figuren er ei dame. Ligner på Michelle Rodrigues (kjent fra filmer som Resident Evil og The Fast and the Furious). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Var det furling-teknologi på den planeten hvor Jack ble fanget sammen med han andre som ledet det teamet som stjelte over hele galaksen?= (irriterende å ikke huske navn ) hvor de ble transportert til den månen ja .. det var vel det eneste de har funnet av de Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Regner med det er Larrin fra The Travelers som blir en del av teamet. Virker som det er det de har lagt opp til ihvertfall, men kan jo være jeg tar feil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Regner med det er Larrin fra The Travelers som blir en del av teamet. Virker som det er det de har lagt opp til ihvertfall, men kan jo være jeg tar feil Må innrømme at det virker veldig logisk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) "Remake" av piloten Kan bli veldig bra. Endret 7. april 2008 av Xell Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Regner med det er Larrin fra The Travelers som blir en del av teamet. Virker som det er det de har lagt opp til ihvertfall, men kan jo være jeg tar feil Må innrømme at det virker veldig logisk. Nei: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor The premiere will also feature Captain Alison Porter, a new member of the Atlantis expedition's military contingent. Porter arrived on the base one week before the episode's start, but has not yet been assigned to a team. The episode may be introducing her as a new recurring character or, if we dare to speculate before this Monday's impending cast announcement, perhaps even a new regular. Vancouver, British Columbia actress Leela Savasta has been cast in the role of Captain Alison Porter -- today renamed Captain Alicia Vega -- the actress's management confirmed for GateWorld. "The character in 'Search and Rescue' has been changed to Captain Alicia Vega. Now Doctor Allison Porter will be making her debut in 'Whispers.'" Endret 7. april 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det første som viste seg når jeg åpnet The Ark Of Truth coveret var reklame for et speil formet som en stargate.Det ble kjapt bestilt. Ble sendt fra USA 1. April, burde vel dukke opp nå snart. Stargate Mirror Du får slenge inn noen biler av det når det har ankomet. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tja, jeg synes piloten funker slik den er. Carters replikk har fått velfortjent mye pepper, også i serien, og nakenhet trenger heldigvis ikke Stargate for å være spennende. Likevel... trenger vi denne nye versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå