genstian Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skyone sendte vel de siste 3 sesongene i HD hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.gateworld.net/news/2008/04/ista..._revealed.shtml Stargate Universe Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 http://www.gateworld.net/news/2008/04/ista..._revealed.shtmlStargate Universe Hmm, har det blitt sagt noe om rollene da? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det ikke mulig å ha et show fra sommeren til jul og et fra nyttår til sommeren? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det ikke mulig å ha et show fra sommeren til jul og et fra nyttår til sommeren? Er mulig ja, men som Wright sier er han ikke så veldig keen på å gå tilbake til å lage 40 timer TV hvert år. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vel, han har klart det før. Hadde vært veldig fint om han ville prøve igjen, men vet at det er veldig slitsomt da. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det ikke mulig å ha et show fra sommeren til jul og et fra nyttår til sommeren? Er mulig ja, men som Wright sier er han ikke så veldig keen på å gå tilbake til å lage 40 timer TV hvert år. Så vi må vente til Atlantis er ferdig. Men! Hvis de dropper Atlantis bare for å komme i gang med denne serien blir jeg sur. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det ikke mulig å ha et show fra sommeren til jul og et fra nyttår til sommeren? Er mulig ja, men som Wright sier er han ikke så veldig keen på å gå tilbake til å lage 40 timer TV hvert år. Så vi må vente til Atlantis er ferdig. Men! Hvis de dropper Atlantis bare for å komme i gang med denne serien blir jeg sur. Vet nå ikke helt jeg. Siste sesongen av Atlantis var ikke akkurat til å skryte over. Litt nytt blod, i form av en ny serie, ville ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er ikke enig. Atlantis holdt jevnt over høy kvalitet, selv om ikke alle episoder har vært fulltreffere. Konseptet for den nye høres i utgangspunktet litt kjedelig ut, men håper selvfølgelig at den blir bra. Når den enn måtte komme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Atlantis tok seg godt opp i sesong 3. Men håper der gruser hybridene og blir ferdig med det plottet, begynner å bli utvannet! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 sesong 3 var ok, en del bedre enn 1 og 2, nå har jeg ikke sett 4 så jeg kan ikke si noe om det, men syns fremdeles atlantis kommer langt ned på listen over beste sci-fi shows Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sesong 4 var knallbra imo, nesten på høyde med SG-1 sesong 1-7. Var jo såklart et par filler-episoder, men gjevnt over god underholdning. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Edit:http://www.amazon.com/Stargate-SG-1-Comple...1744&sr=8-2 Jeg tror jeg hater deg. Har virkelig fått sansen for Stargate SG-1 i det siste, og dette blir nok vanskelig å motstå. Hvordan er det med språk (er det fransk tale?) og teksting (engelsk f.eks.)? Fant forresten denne også, noen som vet om det er noen forskjeller mellom dem? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Forstår egentlig ikke helt fra Universe skal hadle om jeg, jeg forstår dette med skipet og alt, men hva skal personene gjøre? Bare kjøre skipet rundt omkring og se nye planeter? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert kommet en eller annen ny trussel mot Jorda, så må personene finne nye ting å bruke til forsvar, samt at det sikkert er nok av nye trussler i den nye galaksen. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sesong 4 var knallbra imo, nesten på høyde med SG-1 sesong 1-7. Var jo såklart et par filler-episoder, men gjevnt over god underholdning. Synes mange klager på det de kaller filler episoder i Atlantis altså, men hvis man ser på sg-1 så var det utrolig mange av de der også. Personlig liker jeg mange av dem fordi man får se litt av det som sjer rundt de store plottene. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er jeg enig i _Viper_, man trenger fillere også. Hvis ikke får man jo ikke vite noe om hva som skjer ellers. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 det er ikke filler episoder det er stand alone episoder, SG1 hadde MANGE av dem før, og flere av dem er drit gode, men etterhvert som hoved storien, med replicators, snake heads og senere ori ble veldig kompliserte var det rett og slett ikke nok episoder til å lage stand alone epiosder i SG1. det er en av de få tingene jeg faktisk liker med atlantis at det er en del av dem enda Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har ingenting i mot filler-episoder selv, men noen av dem lider dessverre av lavt budgett, som gjør at de kan framstå som dårligere enn andre. Det har såklart med at produsentene prioriterer noen episoder over andre, som egentlig er ganske logisk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg liker "stand alones" veldig godt og synes de fleste serier som blir for opptatt av hovedtråden til å tillate seg slike episoder ofte taper seg veldig mye. X-files er et godt eksempel på dette. Når det gjelder den nye serien vet jeg ikke helt hva jeg skla tro. Vi får vel vente og se. Men det vikrer på meg som at dette blir en "la oss se hvordan Ancients utforsket univerest"-serie. Det som har fenget med Stargate (og som Wright selv har poengtert) er at det handler om mennesker i vår tid. Ikke at man ikke kan lage en god serie for det, men jeg synes det høres ut som man beveger seg ganske langt vekk fra Stargate-"følelsen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå