L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg så ikke parallelt sist gang, men har alle mulige planer om å gjøre det ved denne gjennomkjøringa hvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg får ta det på neste gjennomkjøring ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 så på citezen joe nå, den episoden viser jo at jack er total gal, har drevet å sett livet til en frisør i 7 år uten å fortelle det til noen Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 så på citezen joe nå, den episoden viser jo at jack er total gal, har drevet å sett livet til en frisør i 7 år uten å fortelle det til noen At han har vært litt kokko har det vel aldri vært tvil om. Hva var det han sa igjen? Var det ikke at han følte det var beroligende å ha de synene om han frisøren? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) så på citezen joe nå, den episoden viser jo at jack er total gal, har drevet å sett livet til en frisør i 7 år uten å fortelle det til noen At han har vært litt kokko har det vel aldri vært tvil om. Hva var det han sa igjen? Var det ikke at han følte det var beroligende å ha de synene om han frisøren? Mener å huske at han sa at et normal dagligliv var beroligende, eller noe. Edit: http://www.amazon.com/Stargate-SG-1-Comple...1744&sr=8-2 Å balle. Kjøpes når jeg får lønn igjen. ^ Endret 4. april 2008 av Marley Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er aldeles ikke nødvendig å se det parallelt, det er ikke så mye crossover Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Dæven, hele pakka er jo nede i samme pris som en sesong i Norge jo. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dæven, hele pakka er jo nede i samme pris som en sesong i Norge jo. Must have!! Indeed Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Uff, ikke post sånne linker uten spoiler da! Must...wait..for...Blu-ray...:| Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 da ble jeg ferdig med sesong 8, herlig sesong med herlig avslutting, og masse simpsons refrenses Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dæven, hele pakka er jo nede i samme pris som en sesong i Norge jo. 249,-? -- Stargate SG1: Continuum kommer 29 juli. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Har sett meg halvveis ut i Atlantis* nå, og synes det er veldig bra. Men en ting jeg har merket meg er at effektene er upåklagelige. MYE bedre enn de første sesongene av SG-1, for å si det sånn. Det blir nok til at jeg ser hele Atlantis og, gitt. *Sesong 1 Endret 5. april 2008 av Marley Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 har noe med at første sesong av SG1 var i 97 mesn første sesong av atlantis var i 2004 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 har noe med at første sesong av SG1 var i 97 mesn første sesong av atlantis var i 2004 Nei du tuller nå vel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg tuller andri med mindre det er en uke dag eller helg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er SG1 tilgjengelig i HD, blitt sendt i HD noe sted, eller planlagt i HD i nær fremtid? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Skyone sendte hvertfall de siste sesongene i HD, hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 5. april 2008 av ZanZel Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sci-Fi channel har også gått over til å sende i HD, så siste (ihverfall deler) av siste sesong er sendt i HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå