Xell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I Bloodlines får vi vite at Bra'tac er 133 år (S1). I sesong3 premieren sier han han er 135, og i Threshold (S5) at han er 137. Ved slutten av sesong 10 bør han derfor være 142 eller 143. I The light (S4) sier Teal'c at han er 101 år men fyller 102 om 47 dager. Han skulle altså vært 108 i slutten av sesong10. Sleng på 50 år i Unending så vil det til si at han er noe sånt som 15 år eldere enn Bra'tac. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet noen om det er planlagt Blu-ray release av tv-seriene/filmene? Vurderer å begynne å kjøpe inn sessongene, men er ikke vits i å først kjøpe dvd, for så at en Blu-ray version slippes etter ei stund. kort; ja. Når de kommer aner jeg ikke, men i følge amazon så skal det kommme noe..... en eller annen gang. Sesong 1 for både SG1 og Atlantis liger i alle fall ute med mulighet til å sette deg opp til å få mail når den blir tilgjengelig. Hmm, da får bare de slightly crappye divxene jeg har holde til det kommer på Blu-ray da. Har sett igjennom alt 2 ganger nå (akkurat ferdig), så har ikke noe behov for å se gjennom på nytt med det første. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilken serie mener folk er best? Stargate SG-1 eller Stargate Atlantis? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilken serie mener folk er best? Stargate SG-1 eller Stargate Atlantis? Sg-1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SG.1 frem til RDA forsvant. Etter det ble Atlantis favoritten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SG-1 ligger LANGT LANGT over atlantis med untak av Mckey er det ingen jeg liker noe serlig i Atlantis syns wraith folka er en kjedelig fiende, det er mye lengre mellom hver god episode i forhold til SG-1 Sg-1 er favoritt serien min uansett sjanger, mens atlantis ligger på 5-6 plass over favoritt sci-fi serier Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SG-1 ligger LANGT LANGT over atlantis med untak av Mckey er det ingen jeg liker noe serlig i Atlantis syns wraith folka er en kjedelig fiende, det er mye lengre mellom hver god episode i forhold til SG-1 Sg-1 er favoritt serien min uansett sjanger, mens atlantis ligger på 5-6 plass over favoritt sci-fi serier Inndeed Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 SG-1 er selvfølgelig min favoritt, når SG-1 og Atlanits gikk samtidig likte jeg ikke Atlanits i det hele tatt egentlig. Så det bare fordi det var Stargate, men har begynt å like det etter sesong 3. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Rodney og Carson er vel de eneste jeg liker i SGA, ja, også Sam da, men hun er ike med i mange episoder og var mye bedre i SG1 enn SGA. Hvorfor la de ned SG1 foresten? Var deet sviktene seertall? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Rodney og Carson er vel de eneste jeg liker i SGA, ja, også Sam da, men hun er ike med i mange episoder og var mye bedre i SG1 enn SGA. Hvorfor la de ned SG1 foresten? Var deet sviktene seertall? Jepp. Atlantis hadde vesentlig fler seere enn SG1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eh, nei. SciFi ville ikke mer, de mente at SG1 hadde utspilt sin rolle. MGM/Paramount prøvde i flere måneder å få SciFi til å selge rettighetene til SG1, og det er derfor vi får filmer nå. SG1 hadde, med 2-3 untak i s8 (1) og 9 (2), alltid flere seere enn SGA. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 kva som skjedde med system lorden Cammulus til slutt etter han fikk asyl ? S8 EP1. såg den istad. konge episoder. "whos your daddy" Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synes at et annet nettverk kunne tatt på SG1, de har sikkert muligheten for 3-4 sesonger til Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Filmene er vel stoffet som egentlig skulle ha vært i de neste sessongene av sg-1 da. Synes egentlig det er like greit, da i allefall jeg ikke synes sessong 8-10 var like bra som de første 7 sessongene. Det kunne vel ha tatt seg opp dog. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har faktisk ikke noe i mot at SG1 ble kansellert etter sesong10 når resultatet er at vi får filmer som fører historien videre og avslutter den på en skikkelig måte. Alternativet er jo at serien går til den er så dårlig at ingen gidder og se lenger. Andre ting som ofte skjer med serier er også at serien kanselleres etter at sesongavsluttning med cliffhanger er spilt inn og man får aldri en god avsluttning. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har faktisk ikke noe i mot at SG1 ble kansellert etter sesong10 når resultatet er at vi får filmer som fører historien videre og avslutter den på en skikkelig måte. Alternativet er jo at serien går til den er så dårlig at ingen gidder og se lenger. Andre ting som ofte skjer med serier er også at serien kanselleres etter at sesongavsluttning med cliffhanger er spilt inn og man får aldri en god avsluttning. Sant det der. Det var kanskje ikke så dumt å avslutte der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er jeg på slutten av sesong 10 av SG-1. Har vært mye prat om Atlantis de siste par sesongene (siden 8) og lurer på om jeg burde sett det parallelt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er jeg på slutten av sesong 10 av SG-1. Har vært mye prat om Atlantis de siste par sesongene (siden 8) og lurer på om jeg burde sett det parallelt. Det hadde vært å anbefalle, ja. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er jeg på slutten av sesong 10 av SG-1. Har vært mye prat om Atlantis de siste par sesongene (siden 8) og lurer på om jeg burde sett det parallelt. Det hadde vært å anbefalle, ja. Det er jo litt seint å begynne å se det parallelt når han snart er ferdig med å se SG-1. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er jeg på slutten av sesong 10 av SG-1. Har vært mye prat om Atlantis de siste par sesongene (siden 8) og lurer på om jeg burde sett det parallelt. Det hadde vært å anbefalle, ja. Det er jo litt seint å begynne å se det parallelt når han snart er ferdig med å se SG-1. Ja seint nå, men du burde sett parralelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå