Reeve Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er uenig. Jeg syntes de episodene er helt greie. Man får en grei oppsummering på hva som har skjedd i de tidligere sesongene, og jeg ser ikke noe gale i en episode som har samlet de beste klippene fra flere tidligere sesonger Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Joda, men jeg tenker mer i rettning av den gørrkjedelige episoden hvor Hammond, Kinsey og ambassadørene fra Storbritania, Kina, Russland og Frankrike er samlet. Så er det bare en masse oppsummeringer av tidligere episoder, og usannsynlig kjedelig kverrulering servert fra Kinsey. Har forresten lagt merke til at ved slutten av hver sesong jeg har sett sålangt (er kommet halvveis i sesong 8) er det en eller to byråkratepisoder Du.. den epsioden var jo GULL! Thor eide Kinsey brutalt tror også det var den siste sånn episoden de lagde...(før 200.. som bare var kødd) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) De episodene virker kanskje litt meningsløse når man speed-ser alle sesongen på kort tid, men når de gikk første gang med en uke i mellom hver så var det ikke så ekstremt dumt. Endret 30. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De episodene virker kanskje litt meningsløse når man speed-ser alle sesongen på kort tid, men når de gikk første gang med en uke i mellom hver så var det ikke så ekstremt dumt. Forsåvidt, kan jeg godt skjønne. @ Kebab GUD: Tja, det var nå bare akkurat det klippet du har funnet fram til, som gjorde episoden "verdig" (i allefall for meg, som først kom inn i serien etter snaue 10 år, haha) . Akkurat det klippet ble vel også vist på slutten av sesong 7 når den nye presidenten skal briefes. Er bare genialt når Thor retter på Kinsey med den pittelille, gråe fingeren :!: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det klippet vises vel når de skal briefe andre land om stargate-programmet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Joda, men jeg tenker mer i rettning av den gørrkjedelige episoden hvor Hammond, Kinsey og ambassadørene fra Storbritania, Kina, Russland og Frankrike er samlet. Så er det bare en masse oppsummeringer av tidligere episoder, og usannsynlig kjedelig kverrulering servert fra Kinsey. Har forresten lagt merke til at ved slutten av hver sesong jeg har sett sålangt (er kommet halvveis i sesong 8) er det en eller to byråkratepisoder Du.. den epsioden var jo GULL! Thor eide Kinsey brutalt tror også det var den siste sånn episoden de lagde...(før 200.. som bare var kødd) Nååh, filmen stoppa jo rett før kinsey ser stopper opp å ser på sin egen finger før han tar den ned igjen. Det er jo det som er morsomt! (: Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, noen som kan legge ut en litt lengere version ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ligger ikke lengre klip på you tube.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Aaaah! Det er definitivt en episode som skal gjentas! Når eg ser disse byråkrat episodene om igjen så skipper eg somregel akkurat det eg har sett før! Men de er ganske viktige episoder synest eg! Ville jo vært fullstendig unaturlig at det ikke ble noe byråkratisk tull med en sånn sak som stargate er! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ser på heroes part 1 nå. monologen til baldwin om unger er drit kul Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ser på heroes part 1 nå. monologen til baldwin om unger er drit kul Heroes Episodene er fete de. Saul Rubinek/Emmett Bregman spiller utrolig stort i den rolla som han dokumentar fyren. Btw, så er Saul Rubinek også med i Rouge Assassin sammen med Jet Li og Jason Statham. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvis det er de episodene hvor hun doktordama dør, så satt jeg å gråt gjennom begge episodene. Gjør det fortsatt når jeg ser de. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 monologen til baldwin om unger er drit kul Synd Baldwin ikke var med i flere episoder. Syns karakteren han spilte var veldig bra. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 monologen til baldwin om unger er drit kul En av de få tingene jeg liker med den episoden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ser på heroes part 1 nå. monologen til baldwin om unger er drit kul Hvem er baldwin?= Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Adam Baldwin Og nei.. han er IKKE en av Baldwin brødrene Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Å her er bildene fra den episoden vi snakker om. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Baldwin er helt... Digger alt han gjør! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Baldwin er helt... Digger alt han gjør! Veldig enig. Favorittrollen min er Jayne Cobb. Endret 31. mars 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hvilken episode var dette? Husker den ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå