Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utifra noe dialog fra AoT, så er det god grunn til å tro at den er mellom s4 og 5 av SGA.

Handlingen er satt til mellom sesong 3 og sesong 4 av SGA, det er blitt sagt av produsentene eller noe sånt.

Ja er sant det. Dessuten så ville jo Sam fremdeles være leder over SGA hvis den ble satt i tiden mellom 4 og 5.

SGU kommer ikke til å ha noen av de tidligere kjente stargate karakterene (kanskje noen asended?) i alle fall ikke de først sesongene.

Lenke til kommentar
Utifra noe dialog fra AoT, så er det god grunn til å tro at den er mellom s4 og 5 av SGA.

Handlingen er satt til mellom sesong 3 og sesong 4 av SGA, det er blitt sagt av produsentene eller noe sånt.

sier seg egentlig selv ettersom Sam Carter er der :p

Ja er sant det. Dessuten så ville jo Sam fremdeles være leder over SGA hvis den ble satt i tiden mellom 4 og 5.

SGU kommer ikke til å ha noen av de tidligere kjente stargate karakterene (kanskje noen asended?) i alle fall ikke de først sesongene.

Woolsey (EMH fra VOY) tar over kontrollen i Atlantis i s5.

I AoT så spør Mitchell om hvor Woolsey er og Generalen svarer "He left for Atlantis a couple of weeks ago".

Og Carter er der allerede når filmen starter, hvorpå hun fikser Midway mellom SG1 s10 og SGA s4.

Og de hadde massevis av tid mellom utsagnet til tPTB og utgivelsen av filmen til å fikse på når handlingen foregår.

Lenke til kommentar

når Filmen starter er Carter ute på oppdrag med SG-1

når sesong4 av Atlantis starter så er hu stasjonert på Midway ETTER! at Ori har blitt slått.. Carter ville ALDRI gitt seg i SG-1 før de hadde vunnet..

Woolsey var ofte på besøk i atlantis i sesong3

men det stemmer at han overtar i sesong5

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg sikker på om vi diskuterer når det i AoT skjer, men det er uansett en død diskusjon siden produsentene har sagt at handlingen er lagt til mellom sesong 3 og 4 av SGA. Om det er noen feil i filmen som gjør at det virker som det er mellom SGA sesongene 4 og 5, så har det lite å si ettersom de har gått konkret ut og sagt at handlingen er lagt til mellom s3 og s4.

Lenke til kommentar
Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn.....

han slutta da han ble litt lei tror jeg, han følte at karakeren hans bare gjenntok seg.

han kom tilbake da han ikke fikk job noe annet sted(er ihvertfall det han sier selv) tror også han kom tilbake da mange fans tryglet om det

og er helt enig, savnet Daniel ekstrem i sesong 6

Jeg likte Jonas Quinn, synes han var et artig avbrekk, på samme måte som at jeg liker episoder som er lagt til "det vanlige liv" utenfor SGC; her tenker jeg spesielt på Teal'c og problemene hans med å "blende inn". Jeg vil forresten legge til at jeg synes alle byråkrat-episodene var forferdelig kjedelige. Senator Kinsey ditt, NID datt. Gjesp.

Lenke til kommentar
Jeg likte Jonas Quinn, synes han var et artig avbrekk, på samme måte som at jeg liker episoder som er lagt til "det vanlige liv" utenfor SGC; her tenker jeg spesielt på Teal'c og problemene hans med å "blende inn". Jeg vil forresten legge til at jeg synes alle byråkrat-episodene var forferdelig kjedelige. Senator Kinsey ditt, NID datt. Gjesp.

Jeg liker heller ikke de derre byråkrat episodene. Jeg blir så sint! :ermm:

Edit: ikke T_T

Endret av zyfah
Lenke til kommentar

Du kan ikke nekte på at O'Neill og Mabourne var et radar par i Stargate. Alltid like morsomt når de er sammen.

Edit:

Til minne om Richard Dean Anderson:

Se filmen hos Youtube">

Se filmen hos Youtube" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube">Se filmen hos Youtube

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Du kan ikke nekte på at O'Neill og Mabourne var et radar par i Stargate. Alltid like morsomt når de er sammen.

Joda, men jeg tenker mer i rettning av den gørrkjedelige episoden hvor Hammond, Kinsey og ambassadørene fra Storbritania, Kina, Russland og Frankrike er samlet. Så er det bare en masse oppsummeringer av tidligere episoder, og usannsynlig kjedelig kverrulering servert fra Kinsey. Har forresten lagt merke til at ved slutten av hver sesong jeg har sett sålangt (er kommet halvveis i sesong 8) er det en eller to byråkratepisoder :wee:

Lenke til kommentar
Joda, men jeg tenker mer i rettning av den gørrkjedelige episoden hvor Hammond, Kinsey og ambassadørene fra Storbritania, Kina, Russland og Frankrike er samlet. Så er det bare en masse oppsummeringer av tidligere episoder, og usannsynlig kjedelig kverrulering servert fra Kinsey. Har forresten lagt merke til at ved slutten av hver sesong jeg har sett sålangt (er kommet halvveis i sesong 8) er det en eller to byråkratepisoder :wee:

Joda Akkurat det er jeg fullstendig enig i. De kunne godt å ha spart sånne som oss for de episodene der.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...