Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvilken episode er at Jack er ombord skipet til Thor og de er forholdsvis langt borte fra jorda! Men så bare drar thor "hånden" over et konsoll og så flyr de bra fort og er ved jorda.... Tynn forklaring på handlingen, men det er en slik scene... Finner den ikke! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 det er vel begynnelsen på untatural selection Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Der ja! Takker! Noen av dere kan mer enn dere har godt av Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn..... var noe bråk mellom michael Shanks og folka bak serien som gjorde at han forlot serien etter seong5 men han ble fortsatt med i sesong6 noen få episoder + som stemmen til Thor de ble vist enige (pluss at fansen krevde det) mot slutten av sesong6 og derfor kom han tilbake for fult i sesong7 de gjør narr av det i episoden 200 Jeg vil påstå at det var verre å miste O'Neill og få Lt. Colonel Cameron Mitchell som erstatning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn..... var noe bråk mellom michael Shanks og folka bak serien som gjorde at han forlot serien etter seong5 men han ble fortsatt med i sesong6 noen få episoder + som stemmen til Thor de ble vist enige (pluss at fansen krevde det) mot slutten av sesong6 og derfor kom han tilbake for fult i sesong7 de gjør narr av det i episoden 200 Jeg vil påstå at det var verre å miste O'Neill og få Lt. Colonel Cameron Mitchell som erstatning. syns ikke jeg, har ikke noe mot eller for han, men RDA har liksom gitt sitt til serien, han ga serien den rare humoren og de andre kan ta den videre så har har liksom satt sitt merke på serien. Daniel og Sam er gode på den type humoren så den forsvant ikke når jack ble borte Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Å miste Jack og få noen andre til erstatning vil jo aldri bli bra.... Mitchell gjør liksom jobben! Men Vala... Sukk... Hu synest eg er litt for slitsom til tider dessverre..... Endret 29. mars 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes også det var et større tap å miste Daniel enn Jack. Digger RDA, men detr er bare noe med Daniel som gjorde at serien ikke ble den samme. Kunne godt tenkt meg å se han i Atlantis eller Universe også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Universe... den nye serien de planlegger det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 enig, ¨håper virklig vi får se mer av daniel. for meg er han SG1. han og jack sammen er alltid gull, men han alene er også bedre enn det meste annet Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Viper, da får du glede deg. Iflg. Wiki blir det 3 eller 5(husker ikke helt), episoder med Daniel i sesong 5 av Atlantis! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Universe... den nye serien de planlegger det? stemmer.. lite er kjent om den og hvis den kommer blir det Tidligest januar 2009 ettersom de enda ikke er igang så vil den aldri bli ferdig til høsten 2008 Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det lå ute beskrivelse på SG Universe på Gateworld en kort stund, men siden ble tatt ned fort. Serien skal handle om 2 skip som var sendt ut av the Ancients. Det første skipet var det som bygde Stargate-nettverket, og det andre ble sendt ut lenge etter for å finne ut av hva som skjedde med det første. Er snakk om at det 9. chevron'et kan frakte deg til skipet. MEN, siden serien fortsatt er under utvikling, kan mye fortsatt endre seg. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Viper, da får du glede deg. Iflg. Wiki blir det 3 eller 5(husker ikke helt), episoder med Daniel i sesong 5 av Atlantis! Hadde hørst noen rykter om det ja, men trodde ikke det var bekreftet. Men det er jo genialt, enda en grunn til at sesong 5 ikke kan komme raskt nok... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har alltid trodd at Universe kom til å handle om et annet univers (siden nå snakker vitenskapsfolk om at det er flere univers), og at det niende chevronet tok deg til et annet univers. Men blir jo kult da, hvis vi kan begynne å lage egne stargater og sette rundt omkring. Blir jo kjempelett å reise rundt omkring. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har alltid trodd at Universe kom til å handle om et annet univers (siden nå snakker vitenskapsfolk om at det er flere univers), og at det niende chevronet tok deg til et annet univers. Men blir jo kult da, hvis vi kan begynne å lage egne stargater og sette rundt omkring. Blir jo kjempelett å reise rundt omkring. vel de gjør det jo allerede.. Hebridan fikk en stargate i bytte mot en motor "brua" mellom vår galakse og Pegasus ble jo bygget ved å bruke flere forsjellige eneste forskjelden er vel at i SGU så kan de lage nye.. mens før tok de fra planeter som ikke hadde behov for en .. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) har det blitt sagt at i SGU så kan de lage nye stargates? Endret 29. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, men det ble nevnt at det ene av de to skipene lager dem. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har et spørsmål. Jeg har faktisk ennå ikke fått sett Stargate: The Ark of Truth så jeg lurer på hvor det er beste å se den fra? Fortsetter den direkte etter avslutningen av sesong 10 av Stargate SG-1 eller hva? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er vel meningen at den tar handling mellom sesong 3 og 4 av SGA. Altså etter sesong 10 av SG-1. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ark of Truth avslutter hva sesong 9-10 startet. Så om du har sett fram til "Unending" så er denne fimen det som avslutter det hele. Endret 29. mars 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå