666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) "The fifth race" er også en god Asgard episode. Den er bra den, selv om vi ikke får se så veldig mye til Asgard der da. Er vel bare når O'Neill mekker det psyko greiene til stargaten og stikker dit for å bli kurert. En virkelig bra episode når det kommer til Stargate SG-1 så er det SPACE RACE som gjelder. Forresten, tok ikke Asgard rasen masse selvmord i episoden unending? Endret 29. mars 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Stemmer det! Men er mange gode episoder med Asgard innimellom også! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 sitter og ser på full circle, digger den episoden, er så mye tøft man får vite som har konsikvenser for senere sesonger Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 sitter og ser på full circle, digger den episoden, er så mye tøft man får vite som har konsikvenser for senere sesonger Også ganske digg å høre på bannskapet til Hermion(?) når McKay skal spiller know-it-all Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg satt å surfa en svensk side som ikke skal nevnes her. Der datt jeg over en serie som heter Stargate Infinity. Noen som har peil på hva dette er? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ja, er en tegne serie tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er den verd båndbredden min? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei. SGI ble bannlyst av skaperne av SG1, da serien er utrolig plagsom. "The SGI-theme will make every 'Gater cringe in pain when they hear it" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var en utrolig knusende dom. Styrer unna jeg. Føler jeg at jeg absolutt må se en episode eller to så finnes det sikkert på youtube. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg vet ikke med dere, men jeg sitter og lurer på om man skal le eller gråte... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 AU! Det gjorde ganske vondt.... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 å herregud!! blasfemi og besudling. skjending. utlyse skuddpremie på dei som har laga serien? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 *smerte* Godt å vite at det bare eksisterer en sesong av den der, og at den er rimelig vrien å få tak i. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå måtte eg le godt!!! "The asgard has tried to stop them, You have found that their weakness may be found in a less sophisticated approach, wa are no longer capable of such thinking" "Wait a minute, you're actually saying you need someone dumber than you are?" "You may have come to the right place" hehehe.... Sjefshumor! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn..... han slutta da han ble litt lei tror jeg, han følte at karakeren hans bare gjenntok seg. han kom tilbake da han ikke fikk job noe annet sted(er ihvertfall det han sier selv) tror også han kom tilbake da mange fans tryglet om det og er helt enig, savnet Daniel ekstrem i sesong 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må forøvrig legge til at sesongavslutningen sesong 3 og starten på seson4 er jo fabelaktige asgard episoder som lar oss komme ganske så tett innpå rasen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå kjenner jeg at jeg nærmest kribler etter å starte fra sesong 1 igjen. Problemet er at jeg kommer til å bli hekta frem til alle sesongnee er sett på nytt og da får jeg lite tid til overs den nærmeste tiden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor slutter shanks en periode og hva gjorde at han kom tilbake? Serien er jo langt fra det samme med jonas quinn..... var noe bråk mellom michael Shanks og folka bak serien som gjorde at han forlot serien etter seong5 men han ble fortsatt med i sesong6 noen få episoder + som stemmen til Thor de ble vist enige (pluss at fansen krevde det) mot slutten av sesong6 og derfor kom han tilbake for fult i sesong7 de gjør narr av det i episoden 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå