Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke jeg spille av Stargate-dvden?

Joda, den er ikke Sone 2, men skulle tro at PCen kunne spille av alle regioner? WMP sier nei, VLC bare lukker seg når den har åpnet den. Det eneste jeg kommer på nå, er MPC, og det skal jeg teste nå.

EDIT: Jeg kan alltids rippe den med DVD-Shrink, men jeg vil liksom ikke gjøre det. Vil heller kunne se den fra orginal DVD. Irriterende at ingen DVD-spillere i huset er sonefri...

Hvis jeg ikke får til denne DVDen, vil jeg heller laste ned de kommende Stargate-DVDene i protest.

MPC sier også nei. Noen som vet om et avspillingsprogram som kan spille av ALLE regioner?

EDIT: Fant et program som kunne spille av DVDer fra alle regioner. Det heter DVD X Player om noen lurer. Det overrasket med at verken VLC eller MPC klarte å spille av denne DVDen.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AnyDVD er et fint lite program som kjører i bakgrunen og får avpillerprogrammene til å tro at det er riktig zone. Man kan også slå av alle disse sperrene som gjør at man ikke kan skippe over FBI-warnings anti-pirat-reklame. Med den lave $-kursen er den absolutt verdt pengene. For de som tar steget til HD så fikser AnyDVD HD "alt" med HD-DVD eller Blu-ray også.

Lenke til kommentar
haha, ser episoder 100 nå, den er sykt kul.

BIGGER, what is it about BIGGER you don't under stand

Er det Wormhole X-Treme! episoden? DEN ER KONGE. er så bra på slutten: "How could this NOT be a REAL TV-SHOW?"

Jepp. Ep. 100 er Wormhole X-Treme.

Synes ikke noe særlig om disse jubeleumsepisodene, synes bare de for dumme.

Lenke til kommentar

Ja, stargate har ikke tatt seg selv så grusomt høytidelig. Noe som egentlig er en bra ting på mange måter. Men av og til blir det iriterende, som f.eks. i samtlige episoder siden "The 5th race" der "furlings" blir nevt. Hvis jeg ikke er helt på jordet tror jeg bare de er omtalt på en seriøs måte to ganger siden serien startet. Og det må vel være i "The 5th race" og "Pardise lost". Alle de andre gangene er det med en spøkefull undertone.

Joda, morsomt er det. Men det iriterer meg fortsatt at vi sansynlgvis aldri finner ut hvem de er.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke at vi noen gang får vite hvem Furlings er/var. Nå er jo Asgards vekk og, så de kan ikke akkurat vise hos bilder fra gode gamle dager.

Utrolig plagsomt egentlig, de har egentlig aldri blitt nevnt noe særlig. SGC møtte jo de tre andre rasene gjennom de første sesongene.

Lenke til kommentar

Nå er Ark Of Truth ute i x264. Har kjøpt filmen på dvd fra amazon. Men enda ikke fått den :p Så da blir det vel å laste den ned i hd og se den på nytt. Nå har jeg i alle fall god samvittighet for å ha støttet de med noen skjerve kroner.

Lenke til kommentar
Okey, jeg har et spørsmål. En ting jeg ikke helt fikk med meg, men er det sånn at Anubis var den som designa "The Ancient Weapon" på Dakar?

Nei. Overraskende nok var det The Anceints som designa det.

Joda, men ikke glem at Anubis VAR en Ancient. Bahl spør også Anubis om hvem sitt Design det våpenet var, og da svarer Anubis: MINE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...