IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hehe. Det er vist noen som ikke har kommet seg helt etter nyttårsfeiringa. LoL Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå jobber jeg meg ut i sesong 8 av SG-1 og har begynt å skaffe meg Atlantis. Jeg er så dødelig avhengig... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det kommer til å bli "dødt" for deg når du er ferdig, da må du først vente noen måneder på ny episode og så kommer det bare en episode i uka. Husker når jeg kom igjennom alt og måtte ned til en i uka, det var rart og rett etter kom juleferien. Så jeg fikk litt mer "nedvenning" enn du kommer til å få. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det kommer til å bli "dødt" for deg når du er ferdig, da må du først vente noen måneder på ny episode og så kommer det bare en episode i uka. Husker når jeg kom igjennom alt og måtte ned til en i uka, det var rart og rett etter kom juleferien. Så jeg fikk litt mer "nedvenning" enn du kommer til å få. Jeg er såpass heldig at jeg har andre serier å hoppe på når jeg er ferdig med Stargate, så det blir forhåpentligvis ikke så ille. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Det kommer til å bli "dødt" for deg når du er ferdig, da må du først vente noen måneder på ny episode og så kommer det bare en episode i uka. Husker når jeg kom igjennom alt og måtte ned til en i uka, det var rart og rett etter kom juleferien. Så jeg fikk litt mer "nedvenning" enn du kommer til å få. Jeg er såpass heldig at jeg har andre serier å hoppe på når jeg er ferdig med Stargate, så det blir forhåpentligvis ikke så ille. Du blir pent nødt til å se gjennom Farscape etterpå Fikk omsider sett Ark of Truth i går, vet fortsatt ikke hel hva jeg mener om den, men det var godt å få en dose SG-1 igjen. Må ærlig innrømme at jeg ikke har tat meg bryet med å følge noe særlig med på Atlantis denne sesongen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det kommer til å bli "dødt" for deg når du er ferdig, da må du først vente noen måneder på ny episode og så kommer det bare en episode i uka. Husker når jeg kom igjennom alt og måtte ned til en i uka, det var rart og rett etter kom juleferien. Så jeg fikk litt mer "nedvenning" enn du kommer til å få. Jeg er såpass heldig at jeg har andre serier å hoppe på når jeg er ferdig med Stargate, så det blir forhåpentligvis ikke så ille. Du blir pent nødt til å se gjennom Farscape etterpå Fikk omsider sett Ark of Truth i går, vet fortsatt ikke hel hva jeg mener om den, men det var godt å få en dose SG-1 igjen. Må ærlig innrømme at jeg ikke har tat meg bryet med å følge noe særlig med på Atlantis denne sesongen. Ikke følgt med på Atlantis! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg må nesten si meg enig i at Atlantis har tapt seg litt. Men jeg har sett alle episodene. selv om jeg ikke har orket å følge med på samme måte som jeg gjorde før. Endret 18. mars 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den siste sesongen har jeg mer fulgt med grunnet vane, enn grunnet at serien har fenget. Har ikke vært gira på en Atlantisepisode siden denne sesongens første episode. Jeg kan heller ikke si at jeg har så alt for store forventninger til neste sesong. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må si meg enig i en del av kommentarene her. Jeg har heller ikke syntes denne sesongen var noe spesiellt god. Jeg satt mer eller mindre å ventet på episoden med Teal'c og Ronon helt siden begynnelsen av sesongen. Men hvilken sesong var egentlig den beste? Jeg syntes sesong en eller to kanskje var den beste. Jeg vet ikke hvilken av dem, lenge siden jeg har sett dem. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg husker hvertfall at jeg satt å så konstant på atlantis når jeg hadde fått meg sesong 1 2 og 3. Må ha vært bra ;D Btw, er det ikke Ronin ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Nei, det er Ronon http://imdb.com/character/ch0005990/ http://en.wikipedia.org/wiki/Ronon_Dex Endret 18. mars 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Nei. (til zyfah) Endret 18. mars 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor sier de Ronin da? Er det noe galt med øra mine? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor sier de Ronin da?Er det noe galt med øra mine? Han heter Ronon, men de fleste tror han heter Ronin. Noe som egentlig er ganske forståelig, siden sistnevte er et ord som de fleste har i sitt vokabular (selv om de ikke vet hva det betyr), i tillegg til at det beskriver karakteren ganske godt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 De sier ikke Ronin, de sier Ronan. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Har aldri før hørt at noen tror han heter Ronin Men det er mange som tror det er Ronan. Endret 18. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe Jeg har alltid trodd det var Ronon han het, og for meg høres det ut som de sier det i serien også, hvertfall i de fleste tilfellene. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da fikk jeg bekrefta det. Jack O'Neil / Richard Dean Anderson har altså en tilknytning til Norge. Kilde: Wikipedia Anderson was born in Minneapolis, Minnesota to Stuart Jay Anderson and Jocelyn Rhae Carter, and has Scottish, Swedish, Norwegian and Mohawk Native American ancestry. He grew up in Roseville, Minnesota and attended Roseville Area High School, then Ohio University in Athens, Ohio and St. Cloud State University.[1] Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da fikk jeg bekrefta det. Jack O'Neil / Richard Dean Anderson har altså en tilknytning til Norge. Kilde: Wikipedia Anderson was born in Minneapolis, Minnesota to Stuart Jay Anderson and Jocelyn Rhae Carter, and has Scottish, Swedish, Norwegian and Mohawk Native American ancestry. He grew up in Roseville, Minnesota and attended Roseville Area High School, then Ohio University in Athens, Ohio and St. Cloud State University.[1] Thets incredible wicked LoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå