Sodd Ball Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men vi får ikke sett den før Lørdag. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men vi får ikke sett den før Lørdag. Sad but true Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fy for en kjip episode. Jeg hater tidsreise episoder. Nok en episode som kun har til hensikt å gi de et overtak uten å ofre noe for det. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette var siste episoden? Stemmer det. Så du regne med å vente ganske lenge før du får se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kommer ikke den ut i HD i dag? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Pleier ikke HR og 720p å komme på tirsdager. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, de siste minst 10 episodene så har de kommet sammen med den vanlige, altså på Lørdag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sesong 5 starter i juli i år. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kul episode. Lite easteregg for star trek fans: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liker ikke når sesongavslutninger har sånne slutter. Juli ja... Da blir det The Ark Of Truth nå snart. Blir vel en ny gjennomgang av alt også. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er egentlig ikke noen stor fan av tidsreise episoder, men synes denne var meget bra Fin cliffhanger, blir spennende å se til sommeren hva som skjer... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tenkte å bare å melde ifra at 720p versjonen har kommet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ja, så det jeg og Da har jeg og sett episoden. Er du sikker på at det var Enterprise i det bildet? Sjekket nå i 720p verisjonen, og her så det mer ut som en UFO, altså bare en sirkel, uten den "halen" hvor motorene til Star-Trek skipene er. EDIT: Hva sytnes dere om effektene i denne episoden? Jeg syntes de varierte veldig i kvaltitet. BYgningene som raste sammen så ikke naturlig ut i det heletatt, og Atlantis i sanden var heller ikke særlig bra. I tillegg til at det var fjell rundt Atlantis, eller en del store steiner som stakk opp, noe som er rart, ettersom det ikke er noen øyer i nærheten av Atlantis Kampene i rommet så uansett bra ut etter min mening, men det meste andre var ikke så veldig bra. Endret 9. mars 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Trenger ikke å vere øyer for at det skal vere fjell på havbunnen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg tenkte at Atlantis fortsatt var like høyt over havet/havbunnen?) men det trenger selvsagt ikke være tilfelle Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis havet har fordampet er det nok mest sansynlig at Atlantis sank ned mot bunnen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tjo hei Atlantis, byen som sank i havet. ^^ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God episode, veldig spennende. Men kijp slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå