Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Vel, det er småspoilere i SG-1, og en episode i sesong 10 'The Pegasus Project', foregår på Atlantis og i Pegasus-galaksen, men for all del =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Mener du at jeg skal se det parallelt da? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Se de 2-10 første episodene av sesong 8, se de to første episodene av Atlantis, og herfra ser du annenhver episode. (en sg-1, en atlantis, en sg-1, and so on..) btw: House er rått =D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Det hørtes særdeles forvirrende ut. Hvordan klarer man å følge med når det er sånn da? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Man ser på serien i stedet for å bare "se" på den. Altså følg med. Skal du se SG-1/Atlantis er det veldig viktig at du får med deg alt, og ofte små detaljer, ellers blir seriene ganske kjedelige. For øvrig kan du kjøre hele SG-1 først, så hele Atlantis, slik jeg gjorde begge gangene jeg så gjennom serien, men jeg merket første gangen at det var ting som ble snakket om, og hele episoden Pegasus Project var litt "hæ?". For øvrig er grunnen til at du skal se de to første episodene av S8, SG-1 før du ser Atlantis på grunn av plottet. Det er trossalt en spinoff, og ikke en helt ny serie med stargate, dermed er det "hele tiden" kontakt med SGC, og karakterer fra SG-1 kommer på besøk osv, sier ikke mer for å ikke ødelegge noe av opplevelsen. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Så også hele SG-1 før jeg begynte på Atlantis, og det var ikke noe problem. Er egentlig bare den ene eppisoden i sesong 10 som er "cross-over". Annet enn det så er det vel bare et par episoder der Daniel syter over at han ikke er på Atlantis Tenkte først at jeg skulle se annenhver, men fant meget raskt ut at det var bare styr Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Åh, jeg kan nesten ikke vente til sommeren. Jeg bare må se AoT i DVD-kvalitet.Vet dere om noen gode plasser jeg kan kjøpe den? dvdstrax.com leverere med en gang Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 dvdstrax.com leverere med en gang På siden står det nå "Foreløpig bekreftet utgivelsesdato: 11-03-2008"? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 dvdstrax.com leverere med en gang På siden står det nå "Foreløpig bekreftet utgivelsesdato: 11-03-2008"? -Så hvorfor har jeg allerede sett den 10 ganger på dvd, ikke fordi jeg fikk den på lørdag i alle fall... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Så også hele SG-1 før jeg begynte på Atlantis, og det var ikke noe problem. Er egentlig bare den ene eppisoden i sesong 10 som er "cross-over". Annet enn det så er det vel bare et par episoder der Daniel syter over at han ikke er på Atlantis Tenkte først at jeg skulle se annenhver, men fant meget raskt ut at det var bare styr Jeg så det annenhver og følte det gikk veldig bra, men tror jeg bare ser annenhver sesong når jeg skal se det om igjen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Så The Ark of Truth igår. Digg å få sett Daniel igjen, og ikke minst Sam i action Knallbra film! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 For øvrig er grunnen til at du skal se de to første episodene av S8, SG-1 før du ser Atlantis på grunn av plottet. Det er trossalt en spinoff, og ikke en helt ny serie med stargate, dermed er det "hele tiden" kontakt med SGC, og karakterer fra SG-1 kommer på besøk osv, sier ikke mer for å ikke ødelegge noe av opplevelsen. Rising bygger jo på The lost City som er sesongavslutningen i sesong 7 ikke New Order som er starten på sesong 8. Tror jeg så hele sesong 8 før jeg begynte på Atlantis, men jeg anbefaler å se The Lost City som oppstart til Atlantis. De 4 episodene (lost city 1/2 og Rising 1/2) er fantastiske sammen. Det er små referanser frem og tilbake i mange episoder, men det er vel ikke slik at tidslinja passer med annen hver episode hele veien. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Xell: Feil. Altså, I Lost City går han inn i pod'en, og i Rising er han plutselig ute av pod'en? I sesongstarten på sesong åtte får du derimot se at han blir strålt opp, han snakker via maskinen i Thor sitt skip, og så våkner han. =) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Atlantis project starter etter Rising i alle fall. I første episoden av SGA ser du iallfall O'Neill igjen. Husker faktisk ikke alt rundt det der. Skal se SG1 pånytt etter påske en gang Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Å fy faen å jeg lo når O'Neil og Teal'c kom på døra til Carter med pizza og starwars. Så sier Teal'c "I've watched it nine times". Btw så går O'Neil med en lue med norskt flagg på i denne scenen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det er en av de morsomste scenene i hele serien. (!) RDA har jo et norsk flagg på en genser under et intervju og en gang. Sikkert et merke som har flagget som logo. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Sikkert et merke som har flagget som logo. Stemmer det, så det er ingen nasjonalisme her om noen skulle tro det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Nå har jeg sett samme kleskollesjonen med tysk flagg så det er ikke utelukket norsk (vet ikke om det er flere enn norsk og tysk). Men RDA er vokst opp i Minnesota så det ville vært snodig om han ikke har noe tilknytning til Norge/Skandinavia. Lua har jeg set han bruke utenom denne episoden. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, han bruker den iallfall på et intervju også. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 I morgen Stargate Altantis: The last man!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå