IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 weeee, fin film Men den var jo seriøst over på et blunk! Blir jo helt i transe av Stargate :O Det er helt sikkert! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jaja jenter. Hvem er favorittkarakteren deres da? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jack, ingen tvil. Spesiellt i scener sammen med Daniel Teal'c er også morsom, diverse Jaffa-jokes (selv om han bare forteller en én gang, men måten han eri serien) Endret 3. mars 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jeg liker vel egentlig Daniel og Jack like mye. jeg savna egentlig Daniel mer i sesong 6 enn jeg savner jack fra sesong 9 og 10. Jack er jo såklart den morsomste, og han var med på å skape hvordan type serie serien ble, men humoren hans ble fint transplantert til de andre karakterene Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jack, ingen tvil. Spesiellt i scener sammen med Daniel Teal'c er også morsom, diverse Jaffa-jokes (selv om han bare forteller en én gang, men måten han eri serien) Noen som husker hva den vitsen var? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 A Serpent guard, a Horus guard and a Setesh guard meet on a neutral planet. It is a tense moment. The Serpent guard's eyes glow. The Horus guard's beak glistens. The Setesh guard's nose...drips. Det er egentlig en veldig bra vits. Skjønner ikke hvorfor de andre ikke ler. Men man må kanskje være vokst opp med svensken, dansken og norman-vitser for å synes det er morsomt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) edit: _Zeke var raskere Endret 3. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Dere postet jo nesten samtidig alle tre Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ok jeg tar den ikke i det hele tatt. Hvorfor er den morsom? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fordi ingen ler av den, og man får se Teal'c le Selve vitsen er ikke morsom i det heletatt i mine øyne Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Bestilte filmen fra dvdstrax, og den ble visst sendt i dag Jaja, jeg klager ikke! Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Bestilte filmen fra dvdstrax, og den ble visst sendt i dag Jaja, jeg klager ikke! Jepp, jeg fikk den i posten idag. MÅ ses i morgen ! ;D Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Ok jeg tar den ikke i det hele tatt. Hvorfor er den morsom? veeel, ingen vitser er morsomme når man forklarer dem men... poenget er at det rustningene til vaktene som møtes her er henholdsvis en slange (serpen guard er det Teal'c var), horus er en fugl (ørneaktig) og setesh er en hund. De to første virker ganske truende når øyne og nebb lyser, men en hund med tryppende nese er bare patetisk. Så det er en jaffa vits som driter ut Setesh guard som lite truende. Haha en vissevov, nå ble jeg redd. Ikke sånn vits man gapskratter av, men jeg humret nå i alle fall litt. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) setesh er ikke en hund. Det er mer en blanding mellom sfinxen, en hare og en hund. Ingen vet hvordan dyret til seth egentlig ser ut, eller hva det er, men fremstillingen som Daniel har funnet frem til så ligner det på n e ovenfor her, om jeg ikke husker helt feil. Endret 4. mars 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er bitt av Stargate SG-1-basillen og sitter nå konstant og ser på. Har sju sesonger igjen, så begynner jeg på Atlantis. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Åh, jeg kan nesten ikke vente til sommeren. Jeg bare må se AoT i DVD-kvalitet. Vet dere om noen gode plasser jeg kan kjøpe den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er bitt av Stargate SG-1-basillen og sitter nå konstant og ser på. Har sju sesonger igjen, så begynner jeg på Atlantis. Sju sesonger bare? Det klarer du på et par uker vel? Selv så jeg jeg alle sesongene på 24 dager når jeg først begynte. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Heilage etter sesong åtte starter er det faktisk greit å se Atlantis, da det er her historien til Atlantis begynner. =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er bitt av Stargate SG-1-basillen og sitter nå konstant og ser på. Har sju sesonger igjen, så begynner jeg på Atlantis. Sju sesonger bare? Det klarer du på et par uker vel? Selv så jeg jeg alle sesongene på 24 dager når jeg først begynte. Skal se om jeg klarer det før påske. Heilage etter sesong åtte starter er det faktisk greit å se Atlantis, da det er her historien til Atlantis begynner. =) Jeg vil gjerne se ferdig SG-1 først da, for å få det ferdig liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå