Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker vel egentlig Daniel og Jack like mye.

jeg savna egentlig Daniel mer i sesong 6 enn jeg savner jack fra sesong 9 og 10.

Jack er jo såklart den morsomste, og han var med på å skape hvordan type serie serien ble, men humoren hans ble fint transplantert til de andre karakterene

Lenke til kommentar
A Serpent guard, a Horus guard and a Setesh guard meet on a neutral planet. It is a tense moment. The Serpent guard's eyes glow. The Horus guard's beak glistens. The Setesh guard's nose...drips.

Det er egentlig en veldig bra vits. Skjønner ikke hvorfor de andre ikke ler. Men man må kanskje være vokst opp med svensken, dansken og norman-vitser for å synes det er morsomt.

Lenke til kommentar
Ok jeg tar den ikke i det hele tatt. Hvorfor er den morsom?

veeel, ingen vitser er morsomme når man forklarer dem men... poenget er at det rustningene til vaktene som møtes her er henholdsvis en slange (serpen guard er det Teal'c var), horus er en fugl (ørneaktig) og setesh er en hund. De to første virker ganske truende når øyne og nebb lyser, men en hund med tryppende nese er bare patetisk. Så det er en jaffa vits som driter ut Setesh guard som lite truende. Haha en vissevov, nå ble jeg redd.

Ikke sånn vits man gapskratter av, men jeg humret nå i alle fall litt.

Lenke til kommentar
Jeg er bitt av Stargate SG-1-basillen og sitter nå konstant og ser på. :p

Har sju sesonger igjen, så begynner jeg på Atlantis. :wee:

Sju sesonger bare? Det klarer du på et par uker vel? Selv så jeg jeg alle sesongene på 24 dager når jeg først begynte.

Lenke til kommentar
Jeg er bitt av Stargate SG-1-basillen og sitter nå konstant og ser på. :p

Har sju sesonger igjen, så begynner jeg på Atlantis. :wee:

Sju sesonger bare? Det klarer du på et par uker vel? Selv så jeg jeg alle sesongene på 24 dager når jeg først begynte.

Skal se om jeg klarer det før påske. :p

Heilage etter sesong åtte starter er det faktisk greit å se Atlantis, da det er her historien til Atlantis begynner. =)

Jeg vil gjerne se ferdig SG-1 først da, for å få det ferdig liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...