L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var det ikke du som sa du skulle vente på DVD da, Gunfreak? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Her er en tanke: I The last man: Hvis alle i Atlantis har reist, og de har slått av ZPM en, er ikke "stasis poden" slått av da, og da er jo Carson død?... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 så dvdstrax driver å bryter releasedatoer? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) -: Innlegg slettet :- Endret 2. mars 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 da greide jeg ikke holde meg lengre, nå skal sesong 1-10 sees. etter jeg så AOT måtte jeg bare fyre opp SG1 igjen Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 da greide jeg ikke holde meg lengre, nå skal sesong 1-10 sees. etter jeg så AOT måtte jeg bare fyre opp SG1 igjen Du greide ikke å holde deg lenger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei prøvde å vente til begge filmene var ute Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei prøvde å vente til begge filmene var ute Å..., men da blir du jo ferdig med season 1-10 + AoT til Continuum kommer... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gleder meg mer og mer til å dra til New York og få tak i alt av Stargate på DVD. Skal bli en kjekk sommer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei prøvde å vente til begge filmene var ute Å..., men da blir du jo ferdig med season 1-10 + AoT til Continuum kommer... tar meg 3 uker å se ferdig serien Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei prøvde å vente til begge filmene var ute Å..., men da blir du jo ferdig med season 1-10 + AoT til Continuum kommer... tar meg 3 uker å se ferdig serien Samme her, men da har ikke serien akkurat min fulle oppmerksomhet. Det blir mest som litt bakgrunnsunderholdning. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei prøvde å vente til begge filmene var ute Å..., men da blir du jo ferdig med season 1-10 + AoT til Continuum kommer... tar meg 3 uker å se ferdig serien Samme her, men da har ikke serien akkurat min fulle oppmerksomhet. Det blir mest som litt bakgrunnsunderholdning. ok... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Pleide å bruke en uker per sesong. Gadd ikke å se konstant, selv om man ofte hadde lyst til det Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tok meg rundt tre måneder å se ferdig hele serien (men da var det jo Atlantis og), men jeg så jo på alt. Kunne ikke gå glipp av noe og jeg hadde skole og. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, så Atlantis også. Tok en episoden sånn i mellom, men begynte ikke på sesong 4 før jeg hadde sett ferdig hele serien. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nå har hvertfall jeg kjøpt filmen Lander vel i postekassen om ikke så alt for lenge, men er ikke hastverk. (bestillte fra Amazon, så regner med minst 2 uker) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er vel mest trolig siden den ikke slippes før om 2 uker... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Då har eg og bestilt den frå amazon.com. Har berre sett starten av filmen, vil ikkje sjå den i dårleg kvalitet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 weeee, fin film Men den var jo seriøst over på et blunk! Blir jo helt i transe av Stargate :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå