L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Så klart AoT skal kjøpes. Vi vil jo at det skal komme flere filmer. Endret 29. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Anbefaler alle SG-1 fans å handle inn denne DVD-en. Du får den billig på Amazon.com. Koster bare $16.99 (med dagens valuttakurs er dette ca 90 kr). DVD-en slippes 11. mars. DVD-en er IKKE regionskodet, og kan derfor spilles av på de fleste DVD-spillere. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Anbefaler alle SG-1 fans å handle inn denne DVD-en.Du får den billig på Amazon.com. Koster bare $16.99 (med dagens valuttakurs er dette ca 90 kr). DVD-en slippes 11. mars. DVD-en er IKKE regionskodet, og kan derfor spilles av på de fleste DVD-spillere. Bestillt Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 skal bestille på mandag:D Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg skulle bestille i dag, men det ble glemt. Tar det i morgen Det er definitivt en DVD som skal i hyllen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg må vente å se om den ikke kommer på Blu-ray først. Har jo allerede sett den. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Om du har sett den eller ikke spiller ingen rolle. Poenget er at jo flere som kjøper den, jo større er sjansen for at det kommer flere filmer. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Men det blir nok litt dyrere med porto enn det ble skrevet over her. Ca. 25 dollar. Men rundt 130kr overlever man. Langt under tollgrensen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Om du har sett den eller ikke spiller ingen rolle.Poenget er at jo flere som kjøper den, jo større er sjansen for at det kommer flere filmer. Nettop. Jeg har også sett den, så den samme dagen den lekket. Det betyr uansett ikke at jeg ikke vil bidra til å få mer SG-1. Derfor kjøper jeg den, både på DVD, og Blu-Ray når den kommer ut på sistnevnte. Må også kjøpe meg en Blu-Ray-spiller da Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har faktisk ikke sett filmen ennå. Er litt stolt av meg selv. Det er kansje nevnt før, men når kommer den ut i Norge? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor ikke kjøpe på play i stedet, billigere og gratis frakt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fordi 129,- er billigere enn 145,- Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 145,- med gratis frakt eller 129kr + frakt. Tror førstnevnte er billigere da Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Om du har sett den eller ikke spiller ingen rolle.Poenget er at jo flere som kjøper den, jo større er sjansen for at det kommer flere filmer. Nettop. Jeg har også sett den, så den samme dagen den lekket. Det betyr uansett ikke at jeg ikke vil bidra til å få mer SG-1. Derfor kjøper jeg den, både på DVD, og Blu-Ray når den kommer ut på sistnevnte. Må også kjøpe meg en Blu-Ray-spiller da Har jo såklart tenkt å kjøpe den, gidder bare ikke sitte med både en dvd og en Blu-ray av samme film. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 145,- med gratis frakt eller 129kr + frakt. Tror førstnevnte er billigere da amazon: 16,99 + 2,49 + 3,99 = 23,47$ = ca 122 NOK Play: 11,99£ = ca 125 NOK Har brukt valutakalkulatoren på finn.no. Man får sikkert små variasjoner med andre kalkulatoerer og det er uansett avhengig av bankes kurser akkurat når beløpet belastes. så det er marginalt. Man kan spare ytterligere på amazon hvis man uansett skal ha med flere filmer da 3,99 delen av portoen gjelder pr ordre mens 2,49 er pr enhet i ordren. Siden denne er i preorder kan man gjøre trikset med å fylle tollkvoten med andre filmer i.e. kjøpe flere filmer som totalt er under 200kr legge til denne, de andre filmenee kommer først i en pakke som er under tollkvoten og denne kommer i en pakke for seg senere og er fortsatt under tollkvoten. Man slipper å betale 3,99 delen av portoen 2 ganger siden det var samme ordren. edit: hadde blingset på Play prisen edit2: vet ikke om dette er trykleif hos amazon, men de har releasdato 11 mars. Play har 14 april. Endret 1. mars 2008 av Xell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da var det fastslått: om legen vår altså Han ER en klone La det i spoiler i tilfelle folk ikke har sett ep19 enda. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gud, jeg fikk Jack O'Neill assosisjoner med den stasis-poden, om noen husker "Lost City Part 2", helt i slutten. Rå episode, anyways. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gud, jeg fikk Jack O'Neill assosisjoner med den stasis-poden, om noen husker "Lost City Part 2", helt i slutten. Rå episode, anyways. Ja, men jeg tviler på at han kommer ut av den like raskt. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Yes!! Fikk AoT på dvd i dag (dvdstrax.com) i kveld blir det pizza, og replicator/Ori action! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 så ark of truth i dag, fikk en liten tåre i øynene når introen startet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå