Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du har sett den eller ikke spiller ingen rolle.

Poenget er at jo flere som kjøper den, jo større er sjansen for at det kommer flere filmer.

Nettop.

Jeg har også sett den, så den samme dagen den lekket. Det betyr uansett ikke at jeg ikke vil bidra til å få mer SG-1. Derfor kjøper jeg den, både på DVD, og Blu-Ray når den kommer ut på sistnevnte.

Må også kjøpe meg en Blu-Ray-spiller da :)

Lenke til kommentar
Om du har sett den eller ikke spiller ingen rolle.

Poenget er at jo flere som kjøper den, jo større er sjansen for at det kommer flere filmer.

Nettop.

Jeg har også sett den, så den samme dagen den lekket. Det betyr uansett ikke at jeg ikke vil bidra til å få mer SG-1. Derfor kjøper jeg den, både på DVD, og Blu-Ray når den kommer ut på sistnevnte.

Må også kjøpe meg en Blu-Ray-spiller da :)

Har jo såklart tenkt å kjøpe den, gidder bare ikke sitte med både en dvd og en Blu-ray av samme film.

Lenke til kommentar
145,- med gratis frakt eller 129kr + frakt. Tror førstnevnte er billigere da :)

amazon: 16,99 + 2,49 + 3,99 = 23,47$ = ca 122 NOK

Play: 11,99£ = ca 125 NOK

Har brukt valutakalkulatoren på finn.no. Man får sikkert små variasjoner med andre kalkulatoerer og det er uansett avhengig av bankes kurser akkurat når beløpet belastes. så det er marginalt.

Man kan spare ytterligere på amazon hvis man uansett skal ha med flere filmer da 3,99 delen av portoen gjelder pr ordre mens 2,49 er pr enhet i ordren. Siden denne er i preorder kan man gjøre trikset med å fylle tollkvoten med andre filmer :D i.e. kjøpe flere filmer som totalt er under 200kr legge til denne, de andre filmenee kommer først i en pakke som er under tollkvoten og denne kommer i en pakke for seg senere og er fortsatt under tollkvoten. Man slipper å betale 3,99 delen av portoen 2 ganger siden det var samme ordren.

edit: hadde blingset på Play prisen

edit2: vet ikke om dette er trykleif hos amazon, men de har releasdato 11 mars. Play har 14 april.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...