Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Nei, men plotet høres jo helt søkt ut...

"Ballene" er tilbake, "mohaha steal time, steal stargate steal vala, and telc, take over the world"

Sg1 "Stargate to the rescue, you will die, die, DIE!!!"

...

De kunne heller bare gitt oss 20 sesonger til...

EDIT:= Det kunne godt bli brukt som en episode, men som slutten av stargate sg1, nei...

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men plotet høres jo helt søkt ut...

"Ballene" er tilbake, "mohaha steal time, steal stargate steal vala, and telc, take over the world"

Sg1 "Stargate to the rescue, you will die, die, DIE!!!"

...

De kunne heller bare gitt oss 20 sesonger til...

EDIT:= Det kunne godt bli brukt som en episode, men som slutten av stargate sg1, nei...

Det eneste du skriver som jeg ikke er uenig med, må være at jeg hadde valgt 20 sesonger til fremfor en film ^^ (skuespillerne måtte nok naturligvis blitt byttet inn emd tiden)

Lenke til kommentar
Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane?

NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig???

De utgir nå SG1 i slimline sets til rundt 200,- sesongen.

Lenke til kommentar
Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane?

Hvis du kjenner noen i USA eller skal til USA (som meg :D):

J&R

Bestille fra Amazon.co.uk:

Amazon

Begge krever sonefri DVD-spiller.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Er det i Norge?

Jeg vet man kan skjøpe Stargate til slike priser fra blandt annet Amazon.com, men i Norge pleier en sesong å ligge på rundt 800 kroner...

Lenke til kommentar

Er det i Norge?

Jeg vet man kan skjøpe Stargate til slike priser fra blandt annet Amazon.com, men i Norge pleier en sesong å ligge på rundt 800 kroner...

Ja, det var vist det.. 200kr for en sesong + 69 kr frakt på www.dvdstrax.com...(For alle Stargate Sg1 og Atlantis :dribble::yes: )

Lenke til kommentar

av meg!? eller i alle fall seson 1-9. Pent brukt R1 NTSC slimcover (tar liten plass i hylla.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...