IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Nei, men plotet høres jo helt søkt ut... "Ballene" er tilbake, "mohaha steal time, steal stargate steal vala, and telc, take over the world" Sg1 "Stargate to the rescue, you will die, die, DIE!!!" ... De kunne heller bare gitt oss 20 sesonger til... EDIT:= Det kunne godt bli brukt som en episode, men som slutten av stargate sg1, nei... Endret 25. februar 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke døm filmen før du har sett den da. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nei, men plotet høres jo helt søkt ut... "Ballene" er tilbake, "mohaha steal time, steal stargate steal vala, and telc, take over the world" Sg1 "Stargate to the rescue, you will die, die, DIE!!!" ... De kunne heller bare gitt oss 20 sesonger til... EDIT:= Det kunne godt bli brukt som en episode, men som slutten av stargate sg1, nei... Det eneste du skriver som jeg ikke er uenig med, må være at jeg hadde valgt 20 sesonger til fremfor en film ^^ (skuespillerne måtte nok naturligvis blitt byttet inn emd tiden) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? De utgir nå SG1 i slimline sets til rundt 200,- sesongen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? Hvis du kjenner noen i USA eller skal til USA (som meg ): J&R Bestille fra Amazon.co.uk: Amazon Begge krever sonefri DVD-spiller. Endret 25. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor har dere det fra at Continuum skal være den siste sg1 filmen? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tok kanskje litt på veg når eg sa at filmen var søkt, men viss han blir som plotet tilsier, blir det en dårlig slutt for stargate. Filmen blir sikkert bra, men som slutten på stargate..... Nei! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Så vidt jeg har hørt skal det komme en film for hver "sesong" eller noe, noe som blir rundt en film i året. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Continuum er den siste filmen, eller??? Må tenke litt på det Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Så vidt jeg har hørt skal det komme en film for hver "sesong" eller noe, noe som blir rundt en film i året. Akkurat, har hørt noe det samme, at de har lyst til å gi ut en ny film hvert 1-2 år... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) En film for hver sesong!! Da ville jeg heller hatt sesongene. Får i alle fall håpe at Atlantis lever i over hundre sesonger til !!! Endret 25. februar 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og det skal kanskje komme to filmer som ikke har med SG-1 å gjøre, men skal fullføre den orginale triologien. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Må jo ikke glemme "Stargate Univers" (The ninth cheveron ) Endret 25. februar 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Så det er nok nok Stargate på gang, gleder meg til Universe. For bare håpe at det faktisk kommer snart, skulle egentlig ha begynt allerede, men pga. filmene har det blitt utsatt. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Sg1 går ned med stil, but the lost city will rise again..., nei..., the ninth cheveron will be daild once more Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) berre å få alle til å sjå og kjøpe Stargate DVD-er så får vi meir:D edit: episode 17, herregud så tøft med Ronan og Teal'c. digger hyseblikket dei gav kverandre. Teal'c :" so you did not pull your weapon to their head" Endret 25. februar 2008 av Solefald Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? De utgir nå SG1 i slimline sets til rundt 200,- sesongen. Er det i Norge? Jeg vet man kan skjøpe Stargate til slike priser fra blandt annet Amazon.com, men i Norge pleier en sesong å ligge på rundt 800 kroner... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? De utgir nå SG1 i slimline sets til rundt 200,- sesongen. Er det i Norge? Jeg vet man kan skjøpe Stargate til slike priser fra blandt annet Amazon.com, men i Norge pleier en sesong å ligge på rundt 800 kroner... Ja, det var vist det.. 200kr for en sesong + 69 kr frakt på www.dvdstrax.com...(For alle Stargate Sg1 og Atlantis ) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? av meg!? eller i alle fall seson 1-9. Pent brukt R1 NTSC slimcover (tar liten plass i hylla.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå