Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(forventer pakken er formet som hodet til RDA :D)

8574861[/snapback]

Det hadde vært awesome :love: Noe alá den Alien box'en, bare med hodet til RDA :!:

8574867[/snapback]

 

Hehe :D

 

Ja, eller hodet til Thor...

 

Nei, seriøst, selv ville jeg hatt boksen utformet som en koffert, noe ala. den Bond kofferten, men med SGC logoen utenpå? Hadde ikke vært så dumt. Inni kunne det vært en dukke av RDA, Thor og et Asgard Ship.

Lenke til kommentar

Fikk hentet pakken min idag.

Mmm.... Stargate.

Stargatel.jpg

Er nesten like greit at det ikke var noe mer spesiell innpakning. Passer bedre i hyller nå. (selv om jeg ikke har noen hyller som passer akkurat nå.) :tease:

Farscapel.jpg

Her er og Farscape samlingen min. Litt synd at sesong 1 har annderledes cover enn sesong 2, 3 og 4.

 

Satser på å kjøpe Stargate Atlantis når jeg kjøper sesong 10 av SG-1

Lenke til kommentar
Er Farscape en god serie? Lignende Stargate? =) Eller noe à la Star-trek(da ser jeg ikke på det...)

8575536[/snapback]

Farscape er en glimrende serie i mine øyne. Minner mer om Stargate enn Star Trek.

Noe av det første du blir introdusert for er et Wormhole.

Så har du jo Ben Browder og Claudia Black i hovedrollene.

Lenke til kommentar

ja, jack var liksom limet sol holdt resten av karakterene sammen, jack har liksom et spesielt forhold til alle de andre, han og teal'c han og Daniel og han og Carter.

 

Browder har ikke den kjemien, men syns serien var litt bedre da Claudia Black var med, da tar hun og daniel mye av humoren som forsvant med jack

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg SG.1 falt veldig når RDA forsvant. Likte ikke Ben Browder i det hele tatt. Synes da faktisk Joe Flanigan er mye bedre. Kanskje derfor jeg begynte å foretrekke SG.Atlantis når RDA forsvant fra SG.1

8576192[/snapback]

Jeg liker faktisk Ben Browder bedre enn Joe Flanigen. I starten var Joe helt grei, men så ble han liksom litt dårlige. Eller var det omvendt?(omvendt med når han ble dårlige, jeg står fast på skuespillerene) :!: Lenge siden jeg har sett på nå.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Men selvfølgelig, RDA var best. Stort savn når han forsvant.

 

husker en scene hvor han var blitt usynelig(var ikke en egen episode), hvor Teal'c og Jack går nedover gangen, hvor jack står er det selvfølgelig bare en tilsynelatende svevende kopp.

 

Teal'c: "Do you not wish to return to your visible state?"

 

Jack: "No, i like this." *scene slår inn hvor man ser Carter inne i dusjen og hun roper: "Jack, are you there? Jaaaaaack!?"

 

*switcher tilbake til gangen*

 

Teal'c: "Yes you are most transperant..*gliser*"

 

Jack: "Good one."

 

Teal'c: I can see right trough you. (sier det med tonefall slik som man gjør når man gjennomskuer en person som lyger, samtidig med litt ironi)

 

Jack: "Dont push it..!

 

:!:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Men selvfølgelig, RDA var best. Stort savn når han forsvant.

 

husker en scene hvor han var blitt usynelig(var ikke en egen episode), hvor Teal'c og Jack går nedover gangen, hvor jack står er det selvfølgelig bare en tilsynelatende svevende kopp.

 

Teal'c: "Do you not wish to return to your visible state?"

 

Jack: "No, i like this." *scene slår inn hvor man ser Carter inne i dusjen og hun roper: "Jack, are you there? Jaaaaaack!?"

 

*switcher tilbake til gangen*

 

Teal'c: "Yes you are most transperant..*gliser*"

 

Jack: "Good one."

 

Teal'c: I can see right trough you. (sier det med tonefall slik som man gjør når man gjennomskuer en person som lyger, samtidig med litt ironi)

 

Jack: "Dont push it..!

 

:!:

8576719[/snapback]

 

Hvilken episode? :D

Lenke til kommentar

Det husker jeg ikke, men tror det var etter at RDA forsvant. (alt var visstnok flashback, om jeg husker riktig). De satt i briefing rommet tror jeg.

 

Var flere geniale, Helt i starten ser du en kontorstol snurre, Daniel og Carter forteller masse teorier om hva som har skjedd, hva d må gjøre og diverse.

 

Så ser du litt senere, så forteller de fortsatt. Stolen har sluttet å snurre.

 

Carter: *ser på Daniel*

Daniel: "Jack? *ta hånden bort til stolen og slå igjennom luften".

 

senere:

 

Jack: "What? I was hungry!"

daniel: "and you just went? You could have told us, we stood there for a long time telling you all sorts of things!".

 

:!:

 

(Alt er fritt sitert fra hukommelsen, så beklager om noe ikke er helt riktig).

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Det husker jeg ikke, men tror det var etter at RDA forsvant. (alt var visstnok flashback, om jeg husker riktig). De satt i briefing rommet tror jeg.

 

Var flere geniale, Helt i starten ser du en kontorstol snurre, Daniel og Carter forteller masse teorier om hva som har skjedd, hva d må gjøre og diverse.

 

Så ser du litt senere, så forteller de fortsatt. Stolen har sluttet å snurre.

 

Carter: *ser på Daniel*

Daniel: "Jack? *ta hånden bort til stolen og slå igjennom luften".

 

senere:

 

Jack: "What? I was hungry!"

daniel: "and you just went? You could have told us, we stood there for a long time telling you all sorts of things!".

 

:!:

 

(Alt er fritt sitert fra hukommelsen, så beklager om noe ikke er helt riktig).

8577264[/snapback]

 

Dette er fra episode 10x14 "200". Carter sier noe ala "What about the time General O'Neill was invisible". Så vises scenen som er beskrevet i quoted text... If memory serves. Er en stund siden jeg har sett akkurat den episoden.. Men rimelig sikker på det er 10x14 "200".

 

Edit: Fjernet noe rusk..

Endret av Froya
Lenke til kommentar

Artig detalj om den scenen: En sånn scene kan man løse på 2 måter; legge inn koppen som svever ved siden av Teal'c nedover gangen ved hjelp av cgi eller putte en fyr i såkalt grønndrakt som holder koppen. Den er spilt inn med metode nr 2 og strengt talt kan man putte hvilken som helst person i drakten for å bære koppen, men siden RDA tilfeldigvis var på settet for å spille inn noen av de andre scenene han er med i i den episoden er det faktisk han i grønndrakt i den scenen der :D

Lenke til kommentar
Artig detalj om den scenen: En sånn scene kan man løse på 2 måter; legge inn koppen som svever ved siden av Teal'c nedover gangen ved hjelp av cgi eller putte en fyr i såkalt grønndrakt som holder koppen. Den er spilt inn med metode nr 2 og strengt talt kan man putte hvilken som helst person i drakten for å bære koppen, men siden RDA tilfeldigvis var på settet for å spille inn noen av de andre scenene han er med i i den episoden er det faktisk han i grønndrakt i den scenen der :D

8578760[/snapback]

 

Hehe :D

 

Regner med RDA likte den episoden ;)

Lenke til kommentar

Kom på en forferdelig genial en nå. Husker ikk ehelt episoden, men den går ihvertfall slik(helt i slutten):

 

Carter: Hi.

Vala: Hi, were is the boys tonight?

Carter: Cam got a date, Daniel is exhausted and Teal'c got tickets for some show

 

så bytter de scene. Så ser du Teal'c har dress og hatt på seg, går inn i en sal blandt bare jenter/damer, omtrent. Lyset slokkes, og du hører: Vagina! *blablablablabla* Og han sitter der og gliser. :!:

aldri ledd så godt før. :wee:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lZXStPtY9lc...related&search= <-- den er genial.(er en annen, men den der er genial.)

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Muligens feil sted å poste, men siden det har med Stargate å gjøre velger jeg å poste det her.

 

Tenker på å begynne å lære meg LUA, samt begynne litt i CryEngine sandbox 1 med å lage en Stargate mod. Siden Crysis er på vei så blir det å lære seg litt sandbox 1, før man går over til sandbox 2 og lager en mod der. så kan ta litt tid før modden er ute i beta stadiet, men var ihvertfall en ide jeg hadde.

 

bare lufte hodet mitt litt. :p

 

Noen som har ideer til videre modding når man først er ferdig med Stargaten? slik at jeg har planer for tiden fremover.

 

Tenkte selv på å ta med dette ihvertfall:

 

asgard beaming

ring transporters

kanskje F-302 eller lignende?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...