V-by Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Gleder meg som en unge til det kommer... Når du skal bosette nye planeter, eller starte på nytt, så møter du sikkert ikke igjen på de samme skapningene som du gjorde første gangen. Fordi det er så mange som spiller det, og deler dudsan sine Jeg skal prøve å lage en smart koloni av sauer Bæææ! Edit: Jeg gledermeg og håper på at det blir en bildetråd fra Spore her slik at alle kan vise fram dudsan sine Endret 10. juni 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Her er det flere Screenshots (og film): http://www.spore.com/screenshots.php. Edit: Håper det lanseres TIDLIG i 2007, slik av vi slipper å vente. Endret 10. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Her er det flere Screenshots (og film): http://www.spore.com/screenshots.php. Edit: Håper det lanseres TIDLIG i 2007, slik av vi slipper å vente. 6280260[/snapback] Tror dessverre at det skal lanseres i vår. :/ Det er på en måte litt dumt at de mater oss med kule videoer og screenshots, når det er nesten et år til det lanseres. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Helt enig.. men nå som vi vet at det ikke kommer før våren er det bare bra å få mer oversikt å info!! Endret 10. juni 2006 av NikkoDee Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Har planer om å lage et humanoid reptil. Håper bare ikke at jeg blir like skuffet som da jeg første gang prøvde Sim Life ... 6265381[/snapback] Tenker på og lage mere som denne jeg: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men med ett mere menneskelig hode, en del høyere (den skal bli ca 2,5 meter høy )og 4-6 små armer ut av ryggraden, 3-4 hver side. Ett eller annet som får den til og se grasiøs ut, men samtidig noe du ikke ville komme for nærme. Hvis jeg klarer dette blinr jeg fornøyd ass! Endret 10. juni 2006 av Lakus Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har ikke bestemt meg om jeg skal lage noe tøft, eller være sadist og lage noe helt jævlig Gleder meg iallefall til å leke med Spore Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Folk planlegger skapningene sine allerede, ser jeg. Jeg tar det bare på sparket og ser hva jeg får til. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Frister å lage en Zerg da, eller de bugsa fra Starship Troopers Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Å lage zerg ja, hehe. Jeg skal lage flygende dyr jeg. Kanskje en form for Gryphons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå