Gå til innhold

Nye screenshots fra Spore


Anbefalte innlegg

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4040

 

Grafikken er ikke på noen måte revolusjonerende, men i et såpass nyskapende, og unikt spill er ikke grafikk viktig. Gleder meg enda mer etter disse bildene. :)

 

Edit 11.06.06: Oppfordrer også andre til å poste screenshots. :) Dette er ingen stor, gigantisk, offisiell Spore-tråd, men kommentarer ang. screenshots er bra.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikker er godkjent den. Dette er ikkje eit spel som treng den beste grafikken for å imponere.

 

har ikke helt forstått hva dette skulle gå ut på (ikke at jeg har prøvd å finne ut heller da) men dette så utrolig gøy ut.

6233694[/snapback]

Eg trur ikkje utviklarane er heilt sikre på kva det skal gå ut på heller. Trur dette er ein av grunnane til at spelet ikkje kjem før neste år (det har lenge vore planlagt at det skulle kome hausten 2006).

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg nesten til spillet kommer, for jeg har INGEN anelse om hvordan mine dyr skal se ut :p

6259999[/snapback]

Det som blir spennede dA!! :) Gleder meg sykt til å eksperimentere med forskjellige deler og forskjellige farger osv :):). Er nesten som å bruke et avansert 3d-program, bare at det ikke er avansert.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...