Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4040 Grafikken er ikke på noen måte revolusjonerende, men i et såpass nyskapende, og unikt spill er ikke grafikk viktig. Gleder meg enda mer etter disse bildene. Edit 11.06.06: Oppfordrer også andre til å poste screenshots. Dette er ingen stor, gigantisk, offisiell Spore-tråd, men kommentarer ang. screenshots er bra. Endret 11. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ser bra ut det her, minner meg veldig mye om Viva Piñata Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg elsker grafikken, stemningsfull og koselig, passer perfekt til spillet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ser veldig morsomt ut. Jeg gleder meg utrolig mye. Synd at det ikke kommer før våren 2007. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Veldige fine screenshots. Sikkert veldig morsomt spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 wow, diggbart! har ikke helt forstått hva dette skulle gå ut på (ikke at jeg har prøvd å finne ut heller da) men dette så utrolig gøy ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gleder meg utrolig til spore blir ferdig Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Grafikker er godkjent den. Dette er ikkje eit spel som treng den beste grafikken for å imponere. har ikke helt forstått hva dette skulle gå ut på (ikke at jeg har prøvd å finne ut heller da) men dette så utrolig gøy ut. 6233694[/snapback] Eg trur ikkje utviklarane er heilt sikre på kva det skal gå ut på heller. Trur dette er ein av grunnane til at spelet ikkje kjem før neste år (det har lenge vore planlagt at det skulle kome hausten 2006). Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ser bra ut det her, minner meg veldig mye om Viva Piñata 6231959[/snapback] Viva Piñata så morsomt ut, bare synd det ikke kommer til PC (?). Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til dette psillet.. Har allerede tenkt på hvordan skapningene mine skal se ut som.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Oy nå ble jeg jo enda mer giret på dette spillet.. Blir utrolig spennende og se slutt resultatet.. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Glder meg bare mer å mer til det kommer! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Uansett hvor mye utviklerne vrir hodet sitt, vil spillerne lage det mest utrolig sprø skapningene ingen hadde tenkt på fra før, og de vil fare på kryss og tvers via internett. Det er noe av det jeg ser mest frem til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gleder meg skikkelig til dette spillet. Helt siden jeg så det første gang har jeg fantasert om alle mulige rare skapninger man vil kunne lage. Synd det fortsatt er lenge til det kommer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg gruer meg nesten til spillet kommer, for jeg har INGEN anelse om hvordan mine dyr skal se ut Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet om det kommer Beta testing før det kommer? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg gruer meg nesten til spillet kommer, for jeg har INGEN anelse om hvordan mine dyr skal se ut 6259999[/snapback] Det som blir spennede dA!! Gleder meg sykt til å eksperimentere med forskjellige deler og forskjellige farger osv :). Er nesten som å bruke et avansert 3d-program, bare at det ikke er avansert.. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ah dette spillet åpner for så mye kreativitet og bildene er veldig lovende. Har allerede tenkt på å skap en Hitlerrase, en skapning med ben uten ledd som har sin klo på en utstrakt hånd. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Har planer om å lage et humanoid reptil. Håper bare ikke at jeg blir like skuffet som da jeg første gang prøvde Sim Life ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå