Pezo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg tenker på å skrive ut et par bilder i 70x100cm format. På ezprint.no skal de ha 179,- for å gjøre det på "plakatpapir". Noen som vet om dette blir bra? Bildene jeg skal fremkalle er 8mp bilder, er dette for lite på et så stort ark? -Pezo Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 8mp skal gå fint (avhengig av hvor store kvalitetskrav du stiller), men det kan være lurt å interpolere litt. Dvs gjerne til 150dpi eller 300dpi, om du ikke er prippen på diskplassen... ezprint har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
dete Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tenker på å skrive ut et par bilder i 70x100cm format. På ezprint.no skal de ha 179,- for å gjøre det på "plakatpapir".Noen som vet om dette blir bra? Bildene jeg skal fremkalle er 8mp bilder, er dette for lite på et så stort ark? -Pezo 6231917[/snapback] jeg har brukt ezprint flere ganger og kvaliteten på det de leverer er helmax! 8mb kan holde fint ja til 70x100 avhengig av hva slags motiv og hvor bra kvalitet det er på bildet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå