Gå til innhold

Roland JV-1010 Synth Modul

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt hele dagen på å finne Roland JV-1010 synth-modulen i butikker på nettet. De selger den overalt i statene, til latterlige beløp (men de sender ikke til europa), og her i Norge selges den to plasser.. og begge steder selger de den rundt 5000,-!

Det må da være mulig å få tak i denne synthmodulen på nettet, kjøpe den på nettet og få den sendt hjem på døra.. alt gjort fra nettet?

Jeg kan godt bevege meg også, men bare hvis den ikke koster meg begge lungene og ei nyre!

Altså, trenger jeg:

1. Tips om hvilke butikker som selger/sender denne synthmodulen til en billig penge.

2. Tips om utenlandske butikker som gjør det samme.

3. Tilbud på brukt Roland JV-1010.

Har en kamerat som kjøpte sin modul for 3500,- (den var kanskje utstilt i butikk som demo, men allikevel.. vi snakker om 1500,- i avslag!)

Hjelp .. hjel..p...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe den fra Tyskland til rundt 4'000,- etter frakt, MVA og toll.

Tror nok ikke at du får den til under 5'000,- noe sted i Norge.

Jeg antar at grunnen til at du vil ha den er fordi den er GM-kompatibel og kan utvides med et session-kort? Hvorfor ikke noe fra Yamaha istedenfor?

Utover Edirol Hyper Canvas vet ikke jeg om noen andre GM kompatible lydmoduler som VSTi, men den kan ihvertfall være verdt å sjekke ut før du bestemmer deg for å gå til anskaffelse av JV-1010.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle nevne Omni Synth i samme slengen. Kommer med Sampletank LE den også, men den er GM-kompatibel i motsetning til Sonic Synth.

Sonic Syth koster 3'395,- og Omni Synth koster 1'450,- hos Procom.

Mp3 demoene høres veldig bra ut ihvertfall.

Men noe jeg lurer på er om det er noen forskjell på softwaren til Sampletank XL, L, LE og free?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...