allyse Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg er på jakt etter et faktura program. Noen som har et forslag til et. Bør finnes en trial aller demo versjon ute. Også er jeg ute etter et regnskapsprogram (helst ikke excel osv. litt mer "easy") Finnes det noen faktura/regnskapsprogrammer som "jobber i sammen" slik utgånde fakturaer automatisk legger seg inn på regnskapet? (Er ikke for en stor bedrift) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg vet om et fint Fakturerings program, giroFAKTURA har en url her: http://www.gwebd.no/faktura/ sjekk det ut ikke så dyrt heller for lisens 250kr eller.no det er verdt pengene :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Datax var det et firma som het, tror de slo seg sammen med mamut! jeg har et faktureringsprogram fra de som jeg bruker og det er enkelt og greit, de har også programmer for regnskap som kan kobles opp mot f.eks. fakturaprogrammet.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Dessuten så erre kameraten min som har laga girofaktura :razz: funker helt ypperlig det. Har prøvd det litt...er faktisk ganske mange "småbedrifter" som bruker det. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Mamut har mange gode løsninger. Bruker SElv Mamut Enterprise og er helt genialt. Datax næring er den fine lille versjonen for små bedrifter.. finner iallefall demo og info på mamut.com Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 14:10, skrev milkwood:Mamut har mange gode løsninger. Bruker SElv Mamut Enterprise og er helt genialt. hmmm. så på programmet. Hvor restrektiv er evalueringsversjonen? Tidsbegrenset? Hvor får jeg tak i fakturaark (sånne med sånnt gult nederst (bankgiro med hvit øverst... liksom) Er det dyrt (papiret)? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 14 dagers test tror jeg.. alt funger i 14 dager. men ta en telefon til mamut så kan de anbefale noe som passer for deg.. sender deg også en gratis test på cd hvis du ikke ønsker å hente det ned.. de er veldig hyggelige. (og nei jeg jobber ikke der =)) Sånne papir får du kjøpt på de fleste bokhandlere. Husker ikke hvor mye det var, men ikke så mye over vanlig ark. ikke rare greiene iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå