Gå til innhold

HL2 - Episode One Pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Platekompaniet har det også til 199,-

Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får...

6236104[/snapback]

 

vil ha det fysisk jeg og men gidder ikke betale nesten dobbelt så mye for det.. har hl2 på steam også. ikke likke mye stas akkurat, skulle gjerne hatt et cover.. men kjøper det kanskje senere.

Lenke til kommentar
Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får...

6236104[/snapback]

 

Hva mener du? Kjøper du på Steam får du en lovlig lisens til å spille spillet. Du kan også laste det ned fra Steam igjen når som helst, dersom du f.eks bytter PC eller harddisk.

 

Jeg for min del er ikke veldig interessert i å ha masse CD-plater og cover liggende, det viktige er at jeg kan spille spillet resten av livet på hvilken som helst PC. Da får jeg det jeg trenger ved å laste ned spillet fra Steam til en meget gunstig pris.

Lenke til kommentar
Platekompaniet har det også til 199,-

Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får...

6236104[/snapback]

Og problemet med det er..? Ikke alle som er boks-fanatikere ;)

6236565[/snapback]

Greit nok at alle ikke ønsker hele pakka, men jeg ønsker ikke å støtte et system som tilbyr mindre til kunden, men til samme pris...

Hadde Steam hatt priser som var vesentlig billigere enn den skikkelige utgaven som man får i butikk så hadde det vært en flott ting. Dessverre endte ikke Steam opp slik. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hva snakker du om? På Ep1 sparer en jo ca 45%!! 110kr mot 199 er jo enormt! Eller for ikke å snakke om prisen på 499 som ble nevnt et sted.

 

Dessuten er det ikke alle som ser på Steam som noe mindreverdig enn et boks-produkt. Til samme pris hadde jeg FREMDELES kjøpt spill over Steam.

Lenke til kommentar

Men hva hvis Steam er nede eller treg til å laste ned og du skal installere spillet på en annen maskin? Du har en venn på besøk og du vil spille 2 player Coop? Med for eksempel C&C og Total Annihilation kan man bruke Cd'en og kjapt installere det og spille. Disse spillene krever bare 1 CD per multiplayer game. Selv bruker jeg alltid no-cd.

 

Steam tar også utrolig mye ram, 72 MB Virtual memory.

 

Her får du Half Life 2 Episode 1 for 170 NOK i postkassa etter en uke.

 

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...4109439-9239105

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...