Matchbox20 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva har dere som har kjøpt episode one i butikken måtte gje for det? Har vært innom obs,elkjøp og expert her i Harstad, og obs sku ha 599,- og expert 499. Elkjøp hadde ikkje d inne når æ va der igår. Vurdere sterkt å kjøpe det fra Cdon til 209+frakt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Enkleste er vel å kjøpe det via Steam med et kredittkort vil jeg tro. Lenke til kommentar
Matchbox20 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Enkleste er vel å kjøpe det via Steam med et kredittkort vil jeg tro. 6231514[/snapback] Må ha Covre og cd'n :!: Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) På spaceworld koster det 250kr. Endret 2. juni 2006 av laserskriver Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg får ikke kjøpt det via steam. Får bare opp ugyldig adresse siden når jeg trykker på purchase. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det koster ca 120 kroner hvis du kjøper på nett via steam. Anbefalses. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjøpte det i går samtidig med at posten over ble skrevet, kosta 19,95$, noe som er kjempefint nå som dollaren er så lav. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, du må ha Steam for å låse opp muligheten til å spille. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg betalte faktisk 111,11 kr for det, he he det synes jeg var ganske kult Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg betalte 199kr for det på elkjøp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Platekompaniet har det også til 199,- Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Platekompaniet har det også til 199,-Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får... 6236104[/snapback] vil ha det fysisk jeg og men gidder ikke betale nesten dobbelt så mye for det.. har hl2 på steam også. ikke likke mye stas akkurat, skulle gjerne hatt et cover.. men kjøper det kanskje senere. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får... 6236104[/snapback] Hva mener du? Kjøper du på Steam får du en lovlig lisens til å spille spillet. Du kan også laste det ned fra Steam igjen når som helst, dersom du f.eks bytter PC eller harddisk. Jeg for min del er ikke veldig interessert i å ha masse CD-plater og cover liggende, det viktige er at jeg kan spille spillet resten av livet på hvilken som helst PC. Da får jeg det jeg trenger ved å laste ned spillet fra Steam til en meget gunstig pris. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er enig i at det dessverre her i Norge er overpriset når det gjelder den komplette utgaven (m/plate,cover), men feks. i USA får man kjøpt den skikkelige utgaven til samme pris som det det koster på Steam. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (...)obs sku ha 599,- og expert 499 6231487[/snapback] En sjekk med valuttakonvertering viser at prisen for Episode One på Steam, som er satt til $19.99 (USD), blir 121 NOK. Ubegripelig at de skal ha 5 ganger prisen. Det er vel det man kalle god fortjenelse.. Nei, kjøp det på Steam du Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Platekompaniet har det også til 199,-Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får... 6236104[/snapback] Og problemet med det er..? Ikke alle som er boks-fanatikere Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Platekompaniet har det også til 199,-Anbefaler å ligge unna Steam, da får man jo ikke noe mer enn det de som laster ned "pirat"utgaven får... 6236104[/snapback] Og problemet med det er..? Ikke alle som er boks-fanatikere 6236565[/snapback] Greit nok at alle ikke ønsker hele pakka, men jeg ønsker ikke å støtte et system som tilbyr mindre til kunden, men til samme pris... Hadde Steam hatt priser som var vesentlig billigere enn den skikkelige utgaven som man får i butikk så hadde det vært en flott ting. Dessverre endte ikke Steam opp slik. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hva snakker du om? På Ep1 sparer en jo ca 45%!! 110kr mot 199 er jo enormt! Eller for ikke å snakke om prisen på 499 som ble nevnt et sted. Dessuten er det ikke alle som ser på Steam som noe mindreverdig enn et boks-produkt. Til samme pris hadde jeg FREMDELES kjøpt spill over Steam. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Men hva hvis Steam er nede eller treg til å laste ned og du skal installere spillet på en annen maskin? Du har en venn på besøk og du vil spille 2 player Coop? Med for eksempel C&C og Total Annihilation kan man bruke Cd'en og kjapt installere det og spille. Disse spillene krever bare 1 CD per multiplayer game. Selv bruker jeg alltid no-cd. Steam tar også utrolig mye ram, 72 MB Virtual memory. Her får du Half Life 2 Episode 1 for 170 NOK i postkassa etter en uke. http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...4109439-9239105 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå