Klette Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er ikke archlinux eksperimentell nok i seg selv? Lenke til kommentar
glad Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Nei archlinux er stabil som bare det viss du holder deg til current treet men bruke du testing er den nok mer eksperimentell. dessuten kompillerer jeg med støtte for ting som Arch ikke kompillererer inn. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det jeg mente var at archlinux testing (som jeg kjører på desktopen min), er jo ganske bleedin' edge... I hvertfall hvis man følger litt med på AUR også.. Så ser ikke helt vitsen med dette... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva ekstra kompilerer du inn? Lenke til kommentar
glad Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg kompilerer inn støtte for xml2, Exif and a thumbnailer, dbus og noen andre timg, innkludert shape and xcomposit der det er mulig. Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 jaok da var eg ferdig med fluxbox med tror ikke jeg legger dette til nedlastning for public fordi egentlig så finnes det vel mange slike prosjekt allerede feks Eslack, ville ikke begynt viss jeg hadde vist at de finnes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå