Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jaja, ikke det som var pointet da Var at f.eks en 80cc eller 100cc er lettsykkel det også! : ) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Etter 2 timer med litt leting tar eg imot alle forslag angående lett mc! fra 51 - 124,9cc motorsykkler (hehe..), og noen som ser fancy ut og går som et hendelse og ikke er så vond pris på skal inn i lista.. mopeder har eg lagt fra meg for øyeblikket til A1 lappen er i lommeboka Endret 3. juni 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 er det racing-lettsykkel , cross-sykkel eller costum(chopper) sykkel du er ute etter da i såfall? Kan jo se på : Honda NSR ( mest for pengene , driftsikker!) Aprilia RS125 ( gode kjøreegenskaper , mye skruing?) Gilera dna125 Sachs XTC Cagiva Mito ( råere en de fleste) Derbi gpr 125 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ex1co, du traff spikeren på hodet! Oppdaterer listen min på første post Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har noen noe som er litt billigere? (25000 og nedover) Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 så ikke den men : -Yamaha YZF r1 !? hehehehe Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 meget, meget, meget pen!! Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 men det er lettsykkel du skal ha sant? Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fant ut at TZR`en ikke er så dyr.. kanskje den er et godt valg? Hvordan er den egentlig å kjøre (125cc)? 6231426[/snapback] Det er fett mye annerledes en moped.. Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sachs'en er ikke så fin, men lyden og kjøreegenskapene er veldig bra... Men den er ganske høy så den er ikke såå kos.. Men ellers er den fin og god. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Sååååå Sweeeeet du er Emil<3 skulle ønske jeg var homo da kunne vi vært kjærester Jøss, det skulle jeg kanskje skrevet på en PM.. Sacks er ikke fete. men lyden er GROOOM. 2 potter osv Endret 6. juni 2006 av halvoralex Lenke til kommentar
Naksi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 når i helvette blei yamaha yzf r1 til lettsykkel.. (det er en 1000cc) wtf! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Wtf, syns ikke den her ligner så fælt på en moped jeg men ? Kjøp Derbi Senda X-Race, den er fin Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Honda NSR: + Sykkelen går veldig bra originalt, mtp. det er en 15hk motor (det er heller ikke mye trim den trenger, for at den skal bli en råtass) + Kjørekomforten er herlig (Jeg er ca. 170, og føler at sykkelen er skapt for meg, så en på 185 sitter nok ikke så behagelig) + Det er elektrisk starter + 2 takter (det er absolutt positivt i mine øyne) - Speilene kunne absolutt vært plassert litt bedre - Det pleier å ta en stund, før sykkelen blir varm Jeg har ikke denne sykkelen selv, men har kjørt den en del. En NSR 125, skal jeg absolutt gå til innkjøp av. Det er virkelig en herlig sykkel! Lenke til kommentar
henrik-sf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Yamaha YZF eller Derbi GPR. har gpr selv, ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå