Maxila Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) hvilket program til kryptering av internett? ønsker et program som krypterer internetten min så det som overfører/sendes blir anonymt, og det jeg er inne på internett også blir anonymt. Endret 2. juni 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Du kan bruke anonyme proxy servere, evt. kan du sjekke ut JAP: http://anon.inf.tu-dresden.de/win/download_en.html. Trafikken blir ikke kryptert, men det skal i alle fall ikke være lett å spore deg opp om du bruker JAP (fortsatt på teststadiet, men funker OK). edit: Dette gjelder kun HTTP trafikk. Endret 2. juni 2006 av erikindre Lenke til kommentar
ofredstie Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hvilket program til kryptering av internett?ønsker et program som krypterer internetten min så det som overfører/sendes blir anonymt, og det jeg er inne på internett også blir anonymt. 6231271[/snapback] Når man "krypterer internett" så krypterer man datatrafikken mellom to punkter, så hvis du bruker din eget krypterings-program så må mottakeren også ha programmet i tillegg til krypteringsnøkkelen din for å kunne dekryptere dataene. Alle seriøse nettsteder som driver med transaksjoner setter opp automatisk sikre linjer til deg, så derfor trenger du ikke å bekymre deg om at dataene dine er sikre/anonyme. Det du bør invistere penger og tid på er å holde pc'en din virus-fri, hvis du ikke har det så bør du skaffe deg et antivirus-program (f.eks. TrendMicro, Symantec e.l.) og holde dette programmet oppdatert. Det finnes virus/ormer/spionvare som f.eks. lagrer tastetrykkene dine (passord, koder etc) og dette kan kun antivirus beskytte deg mot. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 min bruker 10,5 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå