Dahl Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 God idé? Så absolutt. God gjennomførelse? Ingen kommentar. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Stygt, og plasseringa er av de minst gjennomtenkte jeg kan tenke meg. Gratulerer! 6231241[/snapback] Det var også min første tanke, plaseringen virker som om den er valgt med tanke på å enkelt knekke soklen på 1GB minnebrikker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal si dere hva som er en god idé jeg. USB-hub. Lær dere navnet. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Virker som at det var en seriøs mod som strøk med når du selv innså at det ikke ble så bra? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har litt lyst til å lage en lingende sak til Ipoden min. Dette må tenkes igjenom nøye, kan liksom ikke bare sage et hull og tegne vilt rundt det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Denne tråden motbeviser jo din påstand, Bl33der! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har litt lyst til å lage en lingende sak til Ipoden min. Dette må tenkes igjenom nøye, kan liksom ikke bare sage et hull og tegne vilt rundt det. 6241855[/snapback] pass på og ikke sett den rett foran tastaturet eller musa da Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Dette må tenkes igjenom nøye, kan liksom ikke bare sage et hull og tegne vilt rundt det. 6241855[/snapback] Du tar helt feil og trådstarter har bevist det. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vel, jeg tror ALDRI jeg ville plassert en usb pinne rett foran tastaturet, tenk hvis jeg skulle koble til noe større enn minnepinnen der.. Ellers, übermodd.. !! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tiden du brukte på denne elendige "modifikasjonen" var bortkastet, og nå har du kastet vekk et minutt av livet mitt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Til alle dere som klager sånn over at den er plassert rett foran tastaturet..... hvilken jæv.. hærpa måte er det dere skriver på? Holder dere hendene rett ut fra magen? Er god plass mellom hendene her Syntes modden var fin.... litt barnehagepreg over det hele, men det er vel bare søtt? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe søt sak det der Jeg gikk for en litt enklere variant Festet bare usb kabelen til sida av bordplata med borrelås Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hva blir din neste mod da ? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 hva blir din neste mod da ? 6262373[/snapback] enten modde politiradioen min sånn at jeg kan snakke til purken osv. eller å legge en liten kalkulator i en svær eske sånn at jeg får verdens største kalkulator nå må jeg drite!! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Detta er hva jeg kaller en sjikkelig mod. Praktisk er den også, hadde ikke hatt noe problem med og han en usb pinne der jeg. Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tja... Det var en god ide i utgangspunktet, men måten dette er utført på, er f*en meg noe av det styggeste som jeg noensinne har sett! L O L ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå