Gå til innhold

Verdens Styggeste USB™ Mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snedig sak det der; men kanskje ikke så fint...

Jeg er enig i deg at det er praktisk med USB utgang oppe på pulten; men jeg har i steden valgt en "fænsy" USB hub her oppe. Tror kanskje det har passet litt bedre til deg å! Hehe

Lenke til kommentar
det jeg gjorde:

-den pulten har jeg hatt i flere år og er utrolig slitt, det var masse hull og riper

- så jeg tok en skrutrekker gravde et hull i den utrolige slitte benkeplata

-da kom jeg igjennom etter 1 1/2 time

-jeg gjorde hullet videre på en størrelse som en USB hun-plugg

-da teipet jeg USB kabelen under benkeplaten

jeg kjedet meg noe inn i granskævven og lagde jeg dette masterpiece of art( ;) )

og hvis dere skal kommenter stygt om noe(n) så kommenter USB modden, ikke meg, forresten jeg endrer tittelen på tråden til "Verdens Styggeste USB™ Mod"

6231833[/snapback]

HAHA genialt. Jeg gjorde det samme engang, bare at jeg gravde halveis og la en blyantspisser oppi.

Terningkast 6!

Lenke til kommentar
Snedig sak det der; men kanskje ikke så fint...

Jeg er enig i deg at det er praktisk med USB utgang oppe på pulten; men jeg har i steden valgt en "fænsy" USB hub her oppe. Tror kanskje det har passet litt bedre til deg å! Hehe

6232109[/snapback]

uansett så bruker jeg en fra PC'en

Lenke til kommentar

Denne modden er ikke stygg. Den er et kunstverk som summerer opp hva en gutt i alderen 8-15 egentlig er.

Da jeg var liten hadde vi ikke så mye penger, men jeg uttrykte meg også gjennom "tilpasninger" av gutterommet. Nå ble jeg satt 25 år tilbake i tid, gitt.

Tøft med fotodokumentasjon!

Stå på, plutselig en dag begynner du med ting som skal bli "pent", og da er det for seint.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var kul ide med å ha usb-kontakt rett ned i pulten sånn.. Den som ble lagd her var kanskje ikke så praktisk plassert, ei heller fin å se på, men ideen var litt kul. Eneste jeg tenker på er... hva skjer nå jeg velter et glass cola og colaen renner ned i alle usbpluggene...

Lenke til kommentar

Hihi, den minner meg sånn om en av kameraten mine, som alltid driver og tar fra hverandre ting med skrutrekker, før han brenner på dem med lighter.

Han har den første laptopen jeg har sett med hull i skjermen.. dvs, hullet er brent igjennom plasten og backlighten bak, omtrent 3 cm diameter, men ikke selve lcd panelet... En viss psykedelisk look, men den virker da fortsatt.

Og ikke tro vi ikke ser at du har modda saken du plugger i usb'en også.. Slemme gutt.

Lenke til kommentar

Skrutrekker og vann sa du? Har tenkt å prøve selv skjønner du, så det hadde vært fint om du kunne beskrevet teknikken litt nærmere. Bordet jeg har er ganske fint, så jeg vil ikke at det skal flise seg opp for mye. Har tenkt å bruke gaffa på festingen under bordet, slik at det holder litt lengre. Har kjøpt to ruller sånn at jeg vet jeg har nok.

Jeg har prøvd å komme med noen fete skisser som jeg skal tusje på bordplaten, men de ble ikke så kule. Er det noen som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar
Skrutrekker og vann sa du? Har tenkt å prøve selv skjønner du, så det hadde vært fint om du kunne beskrevet teknikken litt nærmere. Bordet jeg har er ganske fint, så jeg vil ikke at det skal flise seg opp for mye. Har tenkt å bruke gaffa på festingen under bordet, slik at det holder litt lengre. Har kjøpt to ruller sånn at jeg vet jeg har nok.

Jeg har prøvd å komme med noen fete skisser som jeg skal tusje på bordplaten, men de ble ikke så kule. Er det noen som kan hjelpe meg litt?

6233543[/snapback]

Borremaskin, dremel, tappjern... ikke skrutrekker og vann :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...