Gå til innhold

Verdens Styggeste USB™ Mod

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lagd en USB "pult", det eneste utstyret jeg brukte var en liten skrutrekker og litt vann for å gjøre det lettere å bryte gjennom det harde finèrplaten med bare en liten skrutrekker som sagt tidligere. Jeg brukte 2 timer på så dere burde ha god innstilling!

P1130614.jpg

P1130617.jpg

P1130618.jpg

P1130625.jpg

P1130626.jpg

P1130627.jpg

Hva synes dere?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld, men dette var faktisk noe av det verste jeg har sett på lenge...

Du har ødelagt en helt OK benkeplate, laget masse stygge tusjstreker og vil nå komme til å ha evt. ledninger stikkende ut rett foran tastaturet!

Well done :-)

Lenke til kommentar
[ironi]ååå? tusen takk[/ironi]

6231213[/snapback]

Ikke no å tøyse med det da! Sendte like så godt et tips til HardOCP om modden din, vi får håpe de poster den på førstesiden sin :)

6231237[/snapback]

ØHM... seriøst? gi meg linken til siden da!

Lenke til kommentar

Gratulerer du vant 1 tonn kål for værste utførelse og mest bortkasta tid i historien. Når du først skulle gjøre noe slikt hvorfor sette igang med en skrutrekker? Finnes mange andre verktøyer som sikkert hadde gjort det op halvparten av tiden og gjort det dobbelt så pent.

Lenke til kommentar

den eneste grunnen for jeg postet denne tråden var for å vise hvor dårlig en ting kan bli utført, men den er jævli praktisk da fordi jeg slippper å leite etter PC'en hele tiden når jeg skal plugge no' inn

bare for morroskyld, hvis jeg hadde hatt bedre våpe... verktøy da kunne jeg hatt lagd en som var eksemplarisk, jeg fikk 5'er i sløyden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...