data-smurf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei. Jeg tenkte jeg skulle gjøre en liten vri med at jeg skal ha 2 skjermer på samme pcen, 1 jeg kan spille på og 1 med windows osv. så jeg slipper å tab'e ut av spill heletiden, det kan bli litt plagsomt i lengden. Men spørsmålet er hvordan kan jeg konfigurere skjermene til at jeg kjører spill på den ene og windows på den andre ? til info har jeg X800pro skjermkort om det skulle være noe til nytte håper at det finnes en eller annen luring der ute som kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du må ha eit skjermkort som støtter to skjermer. Se vedlagt bilde Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Har inngang for 2 skjermer, men jeg lurte på hvordan man setter det opp og bestemmer hva som skal vises på hvilken skjerm Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er det ikke bare å se hva som kommer på hva, og evt. snu de hvis du synes det er bedre? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Veldig informativ sticky på toppen av dette forumet om dualhead/trippelhead (bruk av to eller flere skjermer). Endret 3. juni 2006 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå