kilroy2 Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Skal kjøpe meg en Duron 900 Mhz... Lurer på hva slags vifte jeg bør kjøpe, er ikke keen på en i 400-500 kr klassen... samt at den ikke skal lyde som et jetfly... Lurer på om Taisol CGK760 er et bra valg, den scorer jo bra av overklokking.no... :/ Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Mitt valg ville vært en Kanie Hedgehog eller en Alpha PAL8045.. Zalman CNPS6000 ekke dum den heller... Lenke til kommentar
netconnection.no Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Taisol er veldig bra, samt nokså stillegående.. Skal du ha enda mer stillegående så er både 6000 og 5005 serien fra Zalman noe av det beste du får tak i. Sjekk vår webshop hvor du finner de billigste kjølerne i Norge. http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 16:26, netconnection.no skrev:Taisol er veldig bra, samt nokså stillegående.. Skal du ha enda mer stillegående så er både 6000 og 5005 serien fra Zalman noe av det beste du får tak i.Sjekk vår webshop hvor du finner de billigste kjølerne i Norge. http://www.netconnection.no bs dere er dyrere en de andre med unntak av et par produktet. gi faen med reklameher på forumet Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Av CPU kjølere og kjølepasta fant jeg kun Arctic SIlver som var dyrere, resten var enten billigere eller samme pris. Enermax vifter var mye billigere, det samme gjelder kabler.. Nå sammenlignet jeg med Microplex og 3dfx.. Jeg syns forøvrig at det er greit at webshoper også er med i forumet, for de har gjerne litt mer insikt i saker... Så før du går ut å sier at netconnection er dyrere enn andre, så tror jeg du burde sjekke prisene litt mer nøye.. Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 18:26, ikkenoeihodet skrev:Av CPU kjølere og kjølepasta fant jeg kun Arctic SIlver som var dyrere, resten var enten billigere eller samme pris. Enermax vifter var mye billigere, det samme gjelder kabler..Nå sammenlignet jeg med Microplex og 3dfx..Jeg syns forøvrig at det er greit at webshoper også er med i forumet, for de har gjerne litt mer insikt i saker...Så før du går ut å sier at netconnection er dyrere enn andre, så tror jeg du burde sjekke prisene litt mer nøye.. Helt enig.. Jeg opplever også veldig ofte at netconnection har gode priser i forhold til de to andre store aktørene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå