Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-link DI-624+ problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for infoen, og eg kjem med tilbakemelding når alt er utført.

Ok, noe nytt i saken?

6269069[/snapback]

Heisann!

Nei, husverten må ha gløymt alt, men eg prata med han i kveld, og då ville han att me skulle fixe det i morra..

Så lenge eg ikkje kommer til å jobbe seint, så regner eg med å få gjort de da.

Bjørn

Lenke til kommentar

Nå fikk eg kikka på routeren, og den som husverten min har er revisjon b2, og den som vises på bildet er b1..

Har dette noko å sei, eller er det samme firmware?

Har liksom ikkje lyst til å skade husvertens greier...

Bjørn

Lenke til kommentar
Jeg har en 624 som var utrolig ustabil i begynnelsen. Jeg prøvde masse forskjellige firmware's og kom frem til at de du finner på www.dlink.no til din ruter fikk min stabil som fjell igjen. Aldri hatt noen problemer med den siden. Ganske sikker på at problemet ditt er firmwaren. Oppdater denne og se om lykken smiler til deg igjen :)

6231064[/snapback]

takk takk for informasjon!

Då er det vel berre å prate med husverten og så instalere det frå maskina mi!

Håper det ordner seg da

Bjørn

6231182[/snapback]

Hadde samme problem som deg også til å starte med, men jeg gikk også inn på d-link norge, og dreiv litt med den. Det skal også stå instruksjoner der. Den er nå også stabil som et fjell.

Lenke til kommentar

Vel da har me prøvd routeren nokre dagar med den nye oppdateringa, men det virker som om problemet med att den må restartes er fortsatt der...

Prata med husverten om me ikkje skulle kjøpe ein ny, og det syntest han var ein god ide. Men då må me jo prøve å finne noko som er stabilt..

Den må være

Stabil.

Tåle mye trafikk, siden me er mangen på den.

Og ha trådløst.

Kommer til å kikke rundt etter tester, men om det er nokon her som har gode råd for routerkjøp, så tar eg gjerne imot det

Bjørn.

Lenke til kommentar

Sitter selv med en ASUS WL-500G Deluxe og en LinkSys WRT54G.

Hvis du skal kjøre server eller andre ting som krever faste lokale ipadresser osv ville jeg gått for ASUS'en. Er det bare www, spilling og passive på DC (om du er der inne) og mye trådløs aktivitet, gå for Linksys'en. Er bedre trådløse egenskaper her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...