mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hallo! er vell ganske flaut å si dette men, i kveld var min å hennes første gang! spørsmålet: Med det første så kjente hun litt ubehag, har jeg da kommet så langt av jomfruhinnen er borte fra henne? ganske flaut dette men svar seriøst! men takker for svar! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Beklager å måtte spørre, men er du sikker på at du har postet i riktig forumsdel nå? Jeg må ærlig innrømme at denne tråden virker litt malplasert. For øvrig kan jeg bare gratulere deg! Begynte den ikke-nåværende jomfruen å blø? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Klara-klok er en genial side (både hvis du trenger en latter eller gode råd) Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 tar en uke før jeg får det svaret jeg søker hos http://www.klara-klok.no/. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Grattis med fyste gangen Er vanlig for jenter å føle ubehag første gangen, men det går seg til etterhvert. Og ja, jeg tror nok at jomfruhinnen er borte, men hvis det ikke kom blod betyr det ikke at den fremdeles er der, hender det ikke kommer å. Men husk på at nå kan verken ingen av dere få nok av sex, dere vil bare komme til å jukke hver dag Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer med vel overstått (no pun intended)... umm.. eksamen? Min, og min daværende kjærestes første gang blei noe kronglete og usikker den og, helt normalt. Som allerede nevnt tidligere i tråden, det går seg til etterhvert. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 så vi er ikke jomfrue lengre nå? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 så vi er ikke jomfrue lengre nå? 6231406[/snapback] Sannsynligvis ikke, om dere gjorde alt riktig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 så vi er ikke jomfrue lengre nå? 6231406[/snapback] Om dykk gjorde det riktig er nok det korrekt ja Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 gjorde akurat slik det skal gjøres, men var som sagt tidligere i tråden at det var litt kronglete og usikker! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vel, tror den første gangen er en barriere du må over så smoother det seg ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Øvelse gjer mester, er berre til å prøve igjen det Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 eh.. politikk, religion og samfunn! Ganske feilposta Grattis. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 hvor skulle denne egentli postes? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hvor skulle denne egentli postes? 6231637[/snapback] Ot-baren i "crawfords store sex tråd"? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Neh. Sex har da ganske mye med samfunnet å gjøre, da? Når man kan diskutere seksuell lavalder her, kan man da diskutere sex? Spesielt ung sex? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Neh. Sex har da ganske mye med samfunnet å gjøre, da? Når man kan diskutere seksuell lavalder her, kan man da diskutere sex? Spesielt ung sex? 6231664[/snapback] Har ikke alt i såfall mye med samfunnet å gjøre, med tanke på at alt skjer i det? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Neh. Sex har da ganske mye med samfunnet å gjøre, da? Når man kan diskutere seksuell lavalder her, kan man da diskutere sex? Spesielt ung sex? 6231664[/snapback] Har ikke alt i såfall mye med samfunnet å gjøre, med tanke på at alt skjer i det? 6231680[/snapback] Joda, tenkte ikke langt når jeg postet den posten der Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 så vi er ikke jomfrue lengre nå? 6231406[/snapback] Lærer man ingenting på skolen lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg