Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei. Har Nextgentel internett. Har Ip Adressen 10.0.0.2. Modemet mitt heter "Zyxel". Jeg skal sette det til bridge mode for å motta en ordentlig ip-adresse direkte til pc'n. Men jeg veit ikke hvordan jeg logger meg på modemet.. Noen som kan hjelpe meg? Evt. fortelle hvordan jeg går videre med å sette det til bridge mode ? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis det er ADSL2+-modemet ZyXEL P660RU-T3, se her: http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=202 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 telnet inn til modemet Hva vil det si? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dersom du ikke finner ut av hvordan du gjør det, så kan du ringe nextgentel å be de gjøre det for deg. Det er kun hvis det ikke er noe bråhast da, ettersom telefonen antakeligvis er stengt over helgen (?). Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 telnet inn til modemet Hva vil det si? Hvordan gjør man det? 6232292[/snapback] Start -> kjør -> cmd -> telnet 10.0.0.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå