Jennifer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Aner ikke hvilket emne jeg skulle legge dette spørsmålet under men la det her Jeg lurer på finnes d noen gratis redigeringsprogram på internett der hvor jeg kan redigere mp3 filene før jeg sender de til min mobil, slik at jeg får "feks" bare refrenget som ringetone..? Skjønte spørsmålet sant? helst gratis.. Har Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Aner ikke hvilket emne jeg skulle legge dette spørsmålet under men la det her Jeg lurer på finnes d noen gratis redigeringsprogram på internett der hvor jeg kan redigere mp3 filene før jeg sender de til min mobil, slik at jeg får "feks" bare refrenget som ringetone..? Skjønte spørsmålet sant? helst gratis.. Har Sony Ericsson. 6230764[/snapback] Last ned demo version (husk du må melde deg inn), trykk på linken for trial version : Magix ringtone maker 2006 Dette programmet skal vel hjelpe deg... Endret 2. juni 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) MP3 DirectCut funker meget bra. http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Au...DirectCut.shtml Ikke minst: Gratis.. Endret 2. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Aner ikke hvilket emne jeg skulle legge dette spørsmålet under men la det her Jeg lurer på finnes d noen gratis redigeringsprogram på internett der hvor jeg kan redigere mp3 filene før jeg sender de til min mobil, slik at jeg får "feks" bare refrenget som ringetone..? Skjønte spørsmålet sant? helst gratis.. Har Sony Ericsson. 6230764[/snapback] Last ned demo version (husk du må melde deg inn), trykk på linken for trial version : Magix ringtone maker 2006 Dette programmet skal vel hjelpe deg... 6232210[/snapback] Den var jo genial! thank U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå