GLN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nå har jeg et vanligt integrert lydkort i hovedkortet. Bruker lyden mest til gaming og nest mest til musikk. Svarer det seg da og kjøpe et lydkort? BLir det mye bedre lyd? Endret 3. juni 2006 av Dranc Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har jeg et vanligt integrert lydkort i hovedkortet.Bruker lyden mest til gaming og nest mest til musikk. Svarer det seg da og kjøpe et lydkort? BLir det mye bedre lyd? 6230695[/snapback] det kommer helt ann på hvilken høytalere du har, har du noen billige høytalere kommer du ikke du til å merke mye forskjell. men vis du har høytalere i det litt dyrere hjørnet kan det nok bli ganske mye bedre lyd Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Lydkortet har definitivt noe å si. Jeg byttet fra integrert til X-Fi. Det er enorm forskjell i spill. HL2 for eksempel ble mye bedre. Du hører mye bedre hvor fienden skyter fra og lyden generelt blir mye bedre. Kan legge til at jeg bruker headsett når jeg spiller,men det er også mye bedre lyd i høyttalerne mine. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du avbelaster også CPU en del ved å ha et lydkort. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ved å kjøpte lydkort får du en mye klarere og fyldigere lyd Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Et godt lydkort er alltid fint å ha i spill, spesielt hvis du bruker ok hodetelefoner. Lydposisjonering kan da bli enormt bra med et godt lydkort. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 har dere noen forslag til lydkort? er ikke rik så det på være en allminnelig pris:) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har dere noen forslag til lydkort? er ikke rik så det på være en allminnelig pris:) 6232461[/snapback] Siden du bruker pc'en mest til gaming bør du spare til du har råd til et X-Fi. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) x-fi Men har headphones til 1500kr så ja,eg høyrte forskjell på musikk og spill. Mye meir detaliert lyd. Endret 3. juni 2006 av terhi Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 må bare legge inn at jeg bruker headset når jeg spiller:) har bestilt et sennheiser pc160, så skal jeg vudere et lydkort nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg synes emne tittelen faktisk er beskrivende, skjønte det med en gang. Endret 3. juni 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 -> amiganostalgia: mmm, er vel delvis enig i hva brukermoderator sier, samtidig var det ikke så altfor vanskelig forstå topic, flisespikkeri kalles slikt, minner meg litt om firkantige saks behandlere i norske stat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå